Ahad, Jun 15

    malam dinner (cerita lama)

    Kenangan yang x dapat di lupakan masa sem 1 topek. gamba ni di ambil masa hari jabatan topek iaitu JIT. ni la antara budak2 lelaki kelas topek yang boleh di kira dengan jari (sikit la maknanye).




    in this pic :Botex_sawi , Aiman (function), asnawi b asmuni, din search, gorgeous (topek), casanovaa (zaki), tokehh CC, ayie, budak kelas lain~, genius yg suke tido, Sobery~~~~xD, acit a.k.a Ibrahim pendek..hahaha


    saja topek postkan gamba ni sebab nak buat kenangan masa sem 1. so, bile member2 nak tgk, bleh la lawat ke sini.

    p/s :kepada rakan2 sekelas dengan aku, klu korang nak tengok gamba korang kat internet, meh la ke blog aku. aku dah postkan.

    Jumaat, Jun 13

    "alamat rumah" baru

    Rasanya, ingin sekali topek pindah alamat "rumah" topek ni. dan rasanya mungkin inilah masanya untuk berhijrah ke alamat baru.

    Rabu, Jun 11

    selesai sudah!

    Alhamdulillah, tamat sudah "bala" exam... huhu... dan dengan ini, tamat sudah semesta satu topek. rasanya baru jer topek menjejakkan kaki topek ke poli tu, pejam celik2, tau2 dah abis satu sem. dulu, masa MSK, punye la anti-gile, pastu dah fikir, bile la nak abis satu sem ni. punye la lama. tp skrg, tau2 dah abis satu sem. banyak kenangan dengan kawan roomate topek (4orang) tu. sem depan dah x same dengan diorang lagi. bilik pun dah berbeza. yang paling best, dengan Acab la. dia budah DHK, (HOTCAT), time hari selasa, dia akan masak... bile dia balik bilik je, ada jer makanan untuk kiteorang. pernah sekali tu, dia masak kek khas untuk roomate dia. hmmm... yum2... sedap jugak la dia masak. tima kasih acab.


    sekarang ni adalah debaran bagi result plak.. huhu... cuak plak bile cerita pasal result ni... entah bile keluar, belum tau lagi... ape2 pun tunggu khbar daripada letcurer jer. klu dia kata "on", topek pun "on" la.
    dengan ini, dapat juga topek kembali dalam dunia blogging, sebenarnya still banyak lagi perkara nak buat dengan blog ni... tp x tau nak start dari mane. tp perlahan2 la... ada cuti sebulan kan, boleh buat. tp slow2 la.
     

    Mengenai Saya

    Foto saya
    taufik a.k.a topek
    19 tahun
    Seorang Pelajar IT

    ape yang menarik tentang aku??

    Pengikut

    Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie