Selasa, Januari 29

Dari Meja Admin


Hanya mahu dikenali sebagai taufik a.k.a topek. seorang student di Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam. Mengambil Jurusan IT Programming (pengaturcaraan) bermula Januari 2008 hingga Disember 2009.

"Segalanya bermula daripada tahun 2005 iaitu semasa topek tingkatan 3. mula buhsan dengan myspace, Friendster, topek mula menjebakkan diri di dalam dunia blogging. pada mulanya topek hanya menggunakan "blogdrive" sebagai blog permulaan dan ketika itu, topek tidak tahu menahu apa - apa tentang dunia blogging ini. sedikit demi sedikit rujukan dan "percubaan" yang telah topek lakukan dan penambah baikkan dari segi penulisan, susunan ayat dan segala "widget" yang topek gunakan, topek telah memperbaharuinya dari semasa ke semasa. sampailah satu masa dimana ketika itu, blog pertama topek telah mengalami "kerosakkan" dan memaksa topek untuk berpindah ke blogger ini.

Di sinilah tempat dimana aku meluahkan rasa gembira, sedih, kecewa dan sebagainya di blog ini. Kiranya ada pihak yang tersinggung, topek mohon ampun dan maaf, kerna aku sekadar insan yang lemah seperti orang lain...."


Biodata ToPek HeRe!!

Nama: Mohamad Taufik
Nama Panggilan: Topek
Lokasi: Selangor (Tg. Karang
Email: groomers98@yahoo.com
Status: Bujang
No.Telefon: - ada dalam blog tu. :D

1 ulasan:

Unknown on 12:43 PTG berkata...

apo dah...
mana admin 2 aku...
cm ne aku nk menulis cm nie? owh kawan...
huhuhuhu...aku nk top gak...
hahaha

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie