Sabtu, Januari 5

meniti hari

tanpa aku sedari, hari telah berganti hari... waktu terus berjalan tanpa "menunggu" aku. berat rasanya aku nak ungkapkannya, tp aku harus katakannya. lebih kurang seminggu jer lagi aku dapat bergiat aktif dalam dunia blogging ni. selepas itu aku akan pergi menyambung pengajianku untuk tempoh masa yang boleh dikatakan "panjang" juga. hati aku terasa berat untuk meninggalkan "diari-hidupku." ni... blog ni la yang banyak bawa kenangan yang indah dalam hidup aku dan aku amat menyayangi blog ni. huhu...


aku pun x tau adakah lepas ni aku mempunyai peluang untuk on9 lagi. jikalau dapat, insya Allah, aku akan bercerita kisah2 baru aku di tempat blaja baru aku. aku akan cuba cari masa untuk update blog ni. walaupun hanya 1 jam, kire ok la tu. sekurang2nya dapat juga aku berada "di sini" untuk satu jam jer. kata orang, mengubat rindu... kekeke...

aku pun x tau nak cakap apa lagi. rasa sedih menyelubungi hati ni. tapi apa boleh aku lakukan... aku kena juga pergi... demi mengejar cita2 aku. aku terpaksa pergi.



View Larger Map

peta dari tanjong karang ke sabak bernam.



View Larger Map

pekan sabak bernam.

3 ulasan:

Miss Kookie on 6:57 PTG berkata...

uik..kmpong topek kt sbak bernam kew?kalo gitu,same ar.huhuu.. (^^,)

ler..topek nk gi jauh kew?ke mane?

iEn on 7:04 PTG berkata...

takpo.. yg penting belajaQ tow... alaaa merata2 cyber cafe ade.. jgn riso wekekek!

topek berkata...

eh!! bukan, kg topek... topek duduk kat tg. karang. so.. memang selalu sgt gi sabak tu. hurm... knpe?? kg anish kat mane??
topek nak gi sambung blaja kat poli sabak bernam. tu psal la topek letak map sabak tu... kekeke

ien : yup... yg penting blaja dulu. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie