Isnin, Disember 31

happy new year 2008

tahun 2007 telah pun berlalu... kini tahun baru 2008 pula muncul dan pastinya tahun baru ini akan membawa lebih keberkatan dan rahmat dari tahun2 sebelumnya.

bila cerita pasal tahun baru ni, soalan yang lazim orang akan tanya adalah azam tahun baru, apakah matlamat tahun baru, dan macam2 lagi la soalan2 yang akan dikemukakan. biasa la tu... kdang2 kita pun nak tahu jugak kan azam kawan2 kita. betul x??

mungkin kawan2 nak tahu jugak apa antara azam baru topek. ok la.. disini topek coretkan beberapa saja azam topek untuk tahun baru 2008 ni. selebihnya adalah rahsia "kerajaan" muehehe...

1. memberi tumpuan (fokus) yang sepenuhnya dalam pelajaran topek. alhamdulillah, kini topek dapat meneruskan pengajian topek. walaupun di peringkat rendah, usaha kene dipergiatkan lagi kerana bukan mudah nak berjaya. betul x??

2. tinggalkan tabiat buruk tahun lepas... (suke tido). nak ubah sikap jadi budak baik... (cewah!! baik ke aku ni??)

3..... err... nak tau kena la dtg rumah aku... kite minum2 sambil borak2. kekeke... mak aku x de masalah kalau nak datang rumah... anytime boleh. asalkan bagitau dulu. nti x de "juadah" plak klu korang datang secara mengejut. kekeke..

ape lagi yer nak citer... hurm... tinggal beberapa hari jer lagi aku akan pergi ke politeknik. sebelum mendaftar diri di sana... aku ingin sangat nak jalan2 ke mana2 la. ke pantai ke, shopping ke, ape2 jer la aktiviti yang berfaedah... huhu... cuak plak.. ehh... bukan cuak... tp berdebar plak rasanya. hurm...!!!

2 ulasan:

iEn on 7:23 PTG berkata...

azam ien plak.. nak turunkan berat badan heheeh

topek on 4:36 PTG berkata...

bagus tu ien... topek doakan ien cepat turun berat badan. tp pemakanan kena la jaga... jgn asyik makan "kebab" dengan burger MCD jer muehehe :))

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie