Ahad, Disember 2

tag dari kak shayz

TAG : 7 perkara pelik tentang topek...

ai.. dah lama aku x kene tag, tetiber jer kene tag lagi. tp bagus jugak. sekurang2nye ada juga entri yg nak aku isi untuk hari ini.
ni jawapan dari tag akak shyaz yerk...

7 fakta pelik pasal diri topek


1 - topek ni agak pendiam. tp bile dah ajak sembang, sampai pagi pun boleh.x de msalah. kekeke
2 - bila bercakap dgn orang, topek x penah pandang muke orang tu, mata topek pandang tempat lain. kdang2 kawan topek pun naik hairan dgn topek.
3 - sgt sensitif orangnye. (klu perempuan biase la, tp ni lelaki.)
4 - kalau kawan susah dan mahu minta tolong, topek akan tolong kalau dia jumpe topek. klu x, topek pun malas. bukan apa, sesetengah orang x suke kita masuk campur urusan dia. bila dia minta tolong dari topek, baru topek akan tolong.
5 - topek ni suke marah orang, tp bile dibagi gula2 coklat, ok da... (petua ni bagus tau. bile tgk orang nak marah jer, terus jer bagi dia gule2 coklat. mesti dia senyum balik. kekeke)
6 - sepanjang 18 tahun topek hidup, topek x penah pakai pencuci muke. (takut la. psal dah banyak masuk paper psal effect dan bahan2 yang digunakan dalam pencuci muke ni. nak cari produk yg sesuai.)
7 - topek ni x suke blaja... tp klu bab komputer, cepat topek tangkap.




Ni la agaknya perkara pelik dalam diri topek rasanya x de la pelik sgt. cume ada la salah satu yang mungkin korang anggap aku ni pelik kot. tu korang la yang tentukan. klu topek nak nilai diri topek sendiri, topek x pandai. kadang2 penilaian orang terhadap kita lain dgn apa yang kita nilaikan sendiri diri kita. mana yang kurang, kita perbaiki dan yang mana bagus, kita tingkatkan lagi ok?? - adios-

2 ulasan:

iEn on 11:49 PTG berkata...

oo nanti aku bg cekelat hacks kat ko nak? hahaha

topek berkata...

cekelat hack buat pe... nak cekelat cadbury. baru la syok. kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie