Rabu, November 28

entah la...

kadang2 perasaan aku ni berbelah bagi. tension aku, asyik2 teringat kisah2 lama yang mengguris hati aku. kenapa yer?? sebenarnya aku ingin sangat memadamkan kenangan2 yang membuatkan hati aku terluka ni, tp x boleh, segala "data2" kat dalam otak aku ni dah di "0save". kan bagus kalau boleh "delete" 1 demi 1. boleh aku buangkannya. kalau buang semua, nti lost memory la plak. adeh!!!

betul kata pepatah, pengalaman pahit mengajar kita erti hidup. setiap apa yang kita lalui mesti ada hikmah di sebaliknya. sama ada baik atau buruk, tu aku x tau la. tapi sekurang2nya aku akan lebih berhati2. dan aku boleh memperbaiki kelemahan supaya menjadi insan yang kuat dan x boleh "di pijak" sesuka hati jer. mentang2 dulu aku lemah, senang2 nak pijak aku?? owh... banyak cantik.!!

pada yang pernah melukai hati aku tu, aku ucapkan terima kasih banyak2. pasal korang la aku dapat belajar erti hidup ini. aku x pernah menganggap yang korang adalah musuh aku yang x kan aku pandang atau x tegur sapa untuk selamanya. malah aku still anggap korang cam kawan aku jugak. tp x tau la apa anggapan korang terhadap aku. klau korang nak contact aku, aku x kisah. tp klu korang minta untuk aku kembali ke sisi salah seorang dari korang, aku minta maaf. x kan ada peluang untuk kali keduanya. bukan apa, aku x mahu luka lama berulang kembali. sekarang ni aku ingin "single" sampai la umor aku cecah 25 tahun (kot la).

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

depa tu jeles ngan ang sebab ang xngorat depa koekaokaoaka :D

shay on 11:19 PG berkata...

sabar la ni kan dugaan... orang lelaki kena kuat semangat untuk hadapi dugaan nih... cinta bukan segala2nya... topek akak ada tag topek... bila senang gi la blog akak...

IamYonna on 3:55 PTG berkata...

adik..
pape pun..
ingat 1 bende je..
u'll never walk alone :)

Tanpa Nama berkata...

ien : ye ke?? x tau la plak.

shay : memang kene kuat semangat. tp klu hati dah hancur, kadang2 kita sendiri pun akan menitiskan air mata. apa leh kita buat klu orang dah x sudi dgn kite?? biarkan la.. asalkan dia bahagia. tu jer doa topek.

yonna : betul tu. walau macam mana sekalipun hidup ni kene diteruskan jugak. jgn kerana semua tu, kita x nak hidup lagi. betul x??

Tanpa Nama berkata...

tol lar tu kot.. cube ko tacap2 skit muke dan friendly skit sure ramai owang ngorat ko nyee waakakaa

Tanpa Nama berkata...

aduh!! bab tacap2 muke ni yg topek maleh. topek ni jenis yg simple jer. nak kata topek ni sombong, x de la. topek mmg friendly. periang lagi. tp mungkin topek agak "gemuk" kot. entah la... biar la. klu orang sudi, dia terima kita seadanya. betul x??

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie