Rabu, November 7

kenangan bergambar bersama di genting highland.

Image Hosted by ImageShack.us




gambar ni topek dapat dari kawan topek yang pergi sama dengan topek.
ni la gambar kenangan bersama waktu aku di first world hotel, genting highland semasa majlis gala konvensyen di first world hotel genting highland. aku (bulatan berwarna biru) turut sama menjayakan program ini. sebenarnye kan, topek x pernah pun terfikir yang topek dapat pergi ke genting highland tu. bukan saja genting, malah... tempat2 lain pun topek x penah termimpikannya. syukur alhamdulillah, dpat juga topek menjejakkan kaki kesana. semoga kenangan ini akan topek ingat seumur hidup topek. :D


diatas permintaan ramai (cewah!!) topek telah menzoom in kan gamba topek tersebut dan topek telah mengalerkan dgn warna ungu kebiruan. ni la hasilnye.



ditengah2 tu la topek. cian topek, "tersepit" kat situ dgn bro2 bersebelahan dgn topek. seb baik diorang bagi ruang kat topek nak tunjukkan muka, klu x, x dapat la tgk muke topek ni. wakakaka

5 ulasan:

iEn on 11:39 PG berkata...

laa awat bakang sgt.. owang comei2 elok duk depan hehe

topek berkata...

nak buat cam ne?? mase nak bergambar tu, topek dah siap awal2 dah... lah2 ke belakang juga. tp asalkan nampak muke pun jadi la... masuk majalah woo!! tu pun topek menjengketkan kaki skit... klu x, tenggelam topek kat blakang tu... hehehe :D

iEn on 10:06 PTG berkata...

majalah mana?? majalah PC ka? bak mai sini hehe

topek berkata...

pc?? bukan la... majalah kesihatan. klu ien tgk kat pasaran memang x dapat la.. dia khas tuk ahli je. :D bak mai emel ien... nti topek sent.

iEn on 11:16 PTG berkata...

ooo.. ahli sendiri kee hikhikhik.. xpe2 saja je tanye ngee :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie