Ahad, Disember 16

im sick (fever)



aku x berapa sihat hari ni. dengan batuknye, selesema nye lagi... x selesa betul aku dibuatnye. yang sedihnye, hari ni kenduri kawen sedara aku. udah la kene duk kat rumah sengsorang. bosan pun ade... seb bek ada banyak kartun hari ni. leh la aku tgk. kekeke... ha... cum!!opps... terbersin plak.

sebenarnye dah masuk 2 hari aku cam ni. batuk, bersin... ku fikirkan x de ape2... pagi td bile aku bangun tido, chek panas badan, tgk2 37* (sape yang ada termometer tu tau la.) yang peliknye... 2 hari sebelum aku kene demam ni, aku cergas jer,(klu x silap aku la.) jalan2 kat sawah tempat aku. tibe2 esoknye demam. seb baik la ada ubat batuk cap... ehem2... (nak promot plak aku ni) lege skit batuk aku ni. rasanye... elok jugak kalau esok aku "ambik angin" kat rumah nenek aku... hari tu, aku tgk buah rambutan dah mule berbuah... boleh la lepak kat pokok rambutan. kekeke

3 ulasan:

nadzeem on 5:11 PG berkata...

owh demam kan.
cara terbaik(for me n da gang)
kitorg makan madu,,
ensyallah ok pas 2jam..

try laa..
madu PURE taw,
bukan set2 captupai nyer erk..
huhuhuuh

iEn berkata...

la haaai. cian dia demam.. gataaaai.. nak suruh nurse jage le tu wekekekek!!!

hope get well soon :)

topek berkata...

nadzeem : mane nak cari madu abg oii. apatah lagi yg original punye.. susah skit la bang. :D

ien : klu x nak nurse yg jaga topek, ien la jaga topek. syg topek x?? kekeke :))

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie