Sabtu, Disember 8

banner baru!!

hari ni aku x tau nak cerita apa kat blog aku ni. so, dari aku x buat ape2, baik aku buat perubahan skit pada blog aku ni. (sebenarnye x de la menonjol sgt.) hari ni aku telah meng"edit" aku punye banner (yang kat atas tu.) yang rasa2nya bertepatan dengan tema blog aku ni. (rasanye la...) dengan kehadiran sang rama-rama dan bunga2...rasanya itu sudah cukup memadai untuk "menghidupkan" aku punye keserian "wajah" baru blog ni. semoga dengan ini, pengunjung2 blog yang bertandang ke blog aku ni, dapat merasakan 1 perasaan yang tenang dan enjoy dengan blog aku ni. (harapan aku)

sebenarnya aku masih lagi mencari konsep yang sesuai dgn blog aku ni. kalau nak di ikutkan, sebenarnya aku lebih suke konsep natural yang bertemakan tumbuhan semula jadi, biru2 dan kehijauan gitu!!. kalau korang ada pandangan dan pendapat, leh la kongsi dengan aku. aku sudi mendengarnye. cadangan korang akan aku pertimbangkan.

7 ulasan:

iEn on 1:26 PG berkata...

ko mmg antu rame2 yee.. nanti aku karoke lagu Ella tuuu weekekek

Tanpa Nama berkata...

antu rame2?? entah la... tgk cm cantik jer. tu yg ambik tu. nti topek letak lebih byk rama2 beterbangan kat blog topek ni. ok x?? wekekeke... nti ella pun semangat skit nyanyi lagu rama2 dia.... kekeke :))

iEn on 4:38 PTG berkata...

camni laa.. baik ko wat layout tranformers.. aku pon sukee wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

transformers tu terlalu teknologi sangat... x best. and, meybe x kene dgn jiwa aku ni.. kekeke :))

Tanpa Nama berkata...

transformers tu terlalu teknologi sangat... x best. and, meybe x kene dgn jiwa aku ni.. kekeke :))

iEn on 10:26 PTG berkata...

oo camtu rupenye..xpa laa.. saja jek wat cadangan kokeokoakaoa

Tanpa Nama berkata...

uih... pening aku baca komen ni... ape dia cakap da...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie