Khamis, Disember 13

al-kisah aku di majlis recognition nite di cititel hotel



fuh!! lege.. akhirnye dapat jugak gamba semasa di majlis recognition nite di mid valley. sebenarnya aku mintak gambar ni kat kawan aku yang pergi sama dgn aku semasa majlis tu. maklum ler... aku ni x de kamera digital, so.. mintak tolong dgn kawan la.

aku ceritakan la serba sedikit al-kisahnye semasa majlis tu berlangsung. semasa sesi pendaftaran, ramai juga yang hadir. setiap seorang yang mendaftar akan mendapat cenderahati dari pihak penganjur. sebotol pil untuk perangsang minda.



ni la dia.


aku diantara orang yang hadir awal semasa majlis tu. start pukul 8pm dan berakhir pada pukul 11.30 malam. dan aku rasa, semua yang hadir di majlis itu berasa sungguh terhibur dan gembira dgn agenda2 yang di sediakan.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

issh ingatkan pil untuk tido wekekekek!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

x ler... tu dicipta khas oleh seorang doktor tau. baik untuk student2 cam topek ni... kekeke..

Tanpa Nama berkata...

oo bg otak cergas arh nie?? bagus2.. baik ko telan satu botol semua sekali.. mana tau muda2 lagik dah jadik profesor kekeekekekek

Tanpa Nama berkata...

ha... betul2. uih... jgn cam tu. tercekik topek nti sape nak tolong?? kekeke :))

Tanpa Nama berkata...

suruh laaa dinda mu tolon tolong wekekekeekk!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

dinda?? ien ni, suke tau mengusik topek. topek mane de "dinda" yg ien maksudkan tu... sape la yg suke kat topek ni. ien la tolong topek. bleh??

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie