Rabu, Januari 9

meniti hari (2)

tinggal beberapa hari jer lagi aku nak pergi da... perasaan berdebar x putus2. ai.. entah apa la yang buat aku jadi cam ni. hari ni aku telah buat medical check up di hospital tanjong karang. bertolak dari rumah pukul 7.30 pagi, sampai jer dihospital, aku tengok dah ramai orang "membanjiri" hospital. aku ingat, waktu masih awal ni, kurang la skit orang. tp tekaan aku silap. jenuh menunggu nombor giliran.

sebenarnya aku pun dah lama x periksa kesihatan badan aku ni. last hari tu masa form 5, pertengahan bulan. so, kira dah lama jugak la. pagi tu aku jalani ujian urine test dan lepas tu, X-RAY. selang beberapa minit kemudian, doktor pun panggil untuk ambik "gamba" hasil X-RAY aku tu. doktor kata, balik dulu... nti pukul 2 petang, datang balik untuk periksa badan. masa masih awal lagi. siap X-RAY tadi pun pukul 9.30am. alang2 dah sampai tanjong karang, sempat juga aku cari barang2 yang "tertinggal" untuk di bawa ke asrama

pukul 2 ptg:

aku pun menuju ke hospital untuk kali kedua. kali ni buat pemeriksaan oleh doktor plak. hurm... seb baik aku masih "sihat" lagi. masih ada kesempatan untuk "hidup" dan meneruskan cita-cita akku. mula2 agak bimbang jugak... kot2 la aku ni ada masalah kesihatan plak ke... siapa sangka. betul x?? yang paling mengejutkan aku adalah berat badan aku. perghhh!!! terkejut "beruk" aku dibuatnye. berat badan aku sudah melebihi sangkaan aku. ternyata aku lebih berat dari sangkaan. adeh!! berat naik, badan plak makin ketot... adui... segannye la. tapi apa boleh buat. dah kenyataan, (buat masa sekarang la). insya Allah, lepas ni nak turunkan skit la. umur muda lagi, berat macam orang yang dah kerja plak. x boleh jadi ni.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie