Khamis, Januari 10

izinkan aku pergi.

telah tiba saatnya topek harus meninggalkan dunia blogging untuk seketika kerana hendak memberi laluan (fokus) pada pelajaran. topek pun sebenarnya berat juga nak tinggalkan, tapi... keadaan tidak mengizinkan. so, biar la topek pergi untuk seketika.

sedih, sayu, berdebar, dan seumpama dengannya la dalam hati topek ni. tapi topek kuatkan juga semangat untuk terus berjuang, "mengejar" cita2 topek.mungkin ini la post yang terakhir topek untuk bulan ni. dan topek akan cuba mencari masa, tempat yang sesuai untuk aku bercerita lagi disini. walaupun hanya sekejap, jadi la... terubat juga kerinduan hati ni.

satu lagi yang ingin topek katakan, topek mintak maaf banyak2 kepada kawan2 dunia IT dan dunia blogging ni andai kata ada terkasar bahasa dengan korang semua, aku buat silap ke. mohon maaf banyak2. aku hanya insan biasa yang x lari dari buat kesilapan. doakan la pemergian topek dan kejayaan topek nti. insya Allah, bila ada kelapangan masa, topek akan "bercerita" lagi disini nanti. kepada yang contact topek ke, nak tanya kabar topek ke, apa2 aje la... ok, di sini topek tinggalkan no telepon topek. 017-6574851. insya Allah, topek akan balas msj korang. sebelum tu, kenalkan la diri dulu yerk. kekeke...

ok, masa pun x mengizinkan... barang2 pun belum kemas lagi ni. topek nak mintak diri dulu. assalamualaikum...

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie