Memaparkan catatan dengan label AKJ. Papar semua catatan
    Memaparkan catatan dengan label AKJ. Papar semua catatan

    Sabtu, November 1

    Anugerah Ketua Jabatan

    Sebenarnya, dari minggu lepas lagi topek nak update cerita ni... tp x sempat plak. Waktu tu (kat poli) ada majlis Anugerah Ketua Jabatan (AKJ) bagi pelajar - pelajar yang dapat pointer 3.5 keatas dan topek ialah salah seorang daripadanya. rasa teruja sangat sebab ni la pertama kali topek dapat anugerah cam ni.. best!!





    posing dengan scroll Anugerah



    Anugerah ni adalah hasil kerja keras topek masa semesta satu yang lepas dan semesta ini baru diraikan. ibu dan bapa pun dijemput hadir untuk melihat anak2 mereka dapat anugerah ni.. huhuhu... Syukur sgt.




    Dengan classmate topek yg dapat AKJ




    Promote beg AKJ with scroll. hehehe..

    ok la... topek malas nak upload banyak2 gambar kat sini... nak tgk album penuh klik kat sni

    View photo Album

     

    Mengenai Saya

    Foto saya
    taufik a.k.a topek
    19 tahun
    Seorang Pelajar IT

    ape yang menarik tentang aku??

    Pengikut

    Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie