Memaparkan catatan dengan label Kawan. Papar semua catatan
    Memaparkan catatan dengan label Kawan. Papar semua catatan

    Ahad, Oktober 12

    Beraya Lagi!!

    Semalam aku berkesempatan pergi ke perak (area Sungai Sumun) untuk berjumpa dengan pajeli. Penat juga la semalam. perjalanan yang memakan masa 45 minit ke sana telah membuatkan ku merasa ingin bertolak awal seawal jam 7.30 pagi dari Tanjong Karang.



    Frist time topek jumpe pajeli, bleh tahan gak dia ni, hehe... baru jumpa rasa macam dah lama kenal jer. macam kawan sekolah lama plak, hahahaha... "Pertemuan" Kami di Perak bermula di kilang koko (tempat pajeli tunggu). sesampainya aku di sana, pajeli membawa aku ke rumahnya yang agak "dalam" sedikit tempatnya.



    Ni la Pajeli (Tuan Punye Rumah "open house")


    Kek ni Pajeli yang buat, (kata ibunya)


    Wah!! dahsyat juga member blog aku yg sorang ni, pandai masak Kek. aku sendiri pun x reti masak kek... (x de pengalaman masak kek pun... selalu beli jer)

    Ok la... malas nak berita panjang. Untuk tgk lebih Gambar2 ni, topek dah pun sediakan satu album (khas utk pajeli)

     

    Mengenai Saya

    Foto saya
    taufik a.k.a topek
    19 tahun
    Seorang Pelajar IT

    ape yang menarik tentang aku??

    Pengikut

    Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie