Sabtu, November 8

    Command Prompt

    Bagi yang "pakar" dalam komputer, command prompt ni bende yang x asing lagi bagi mereka. betul x?? ni adalah contoh interface command prompt bagi windows XP.



    bagi sem ni, bukan setakat command prompt Windows sahaja aku belajar, termasuk la sekali dengan command prompt bagi linux. so, sepanjang kelas "Operating System", memang x lepas la dari buat command2 ni. bagus gak sebab cara ni boleh buat sesuatu perkara dgn menggunakan command tertentu.

    p/s: bagi yang pro bab command prompt ni, korang leh bantu aku x??

    Jumaat, November 7

    ReUnion Classmate

    Inilah julung kalinya aku membuat Reunion untuk Classmate aku form 5 Amanah SMK Dato' Harun pada tahun ni. Sebelum ni memang bercadang nak buat, tetapi ketika itu masing2 (kawan2) berada jauh di perantauan. So, agak sukar sedikit utk "menjemput" mereka ke Majlis Reunion.

    Beberapa hari yang lepas, aku telah "contact" beberapa orang classmate aku, dan aku telah memberitahunya tentang perkara ni. diorang pun x kisah... "ON" jer. So, Senang skit keje aku. Berikut adalah "Jemputan" Reunion tersebut

    Majlis Reunion 5 Amanah 08

    Tempat : akan di bertahu kemudian
    Lokasi : Tg. Karang, Selangor
    Tarikh : -

    dan aku pun dah buat satu kad jemputan khas untuk korang (kawan2) so, korang leh donload kad jemputan ni yang berformat .pdf

    Sabtu, November 1

    Anugerah Ketua Jabatan

    Sebenarnya, dari minggu lepas lagi topek nak update cerita ni... tp x sempat plak. Waktu tu (kat poli) ada majlis Anugerah Ketua Jabatan (AKJ) bagi pelajar - pelajar yang dapat pointer 3.5 keatas dan topek ialah salah seorang daripadanya. rasa teruja sangat sebab ni la pertama kali topek dapat anugerah cam ni.. best!!





    posing dengan scroll Anugerah



    Anugerah ni adalah hasil kerja keras topek masa semesta satu yang lepas dan semesta ini baru diraikan. ibu dan bapa pun dijemput hadir untuk melihat anak2 mereka dapat anugerah ni.. huhuhu... Syukur sgt.




    Dengan classmate topek yg dapat AKJ




    Promote beg AKJ with scroll. hehehe..

    ok la... topek malas nak upload banyak2 gambar kat sini... nak tgk album penuh klik kat sni

    View photo Album

     

    Mengenai Saya

    Foto saya
    taufik a.k.a topek
    19 tahun
    Seorang Pelajar IT

    ape yang menarik tentang aku??

    Pengikut

    Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie