Selasa, Mac 6

hohoho... x lama lagi result spm akan keluar dowh... huhu... cuak gak ni... entah ape la result aku nti yerk..??huhuhu...

hurm... aku rsa cam sekejap jer mase ni berlalu... pejam celik... tau-tau dah bulan 3.. x ke terkejut... rasanye cam semalam baru masuk bulan 2, tp dah bulan 3 dah... kejap betul.. hurm... result nak kuar dah... upu aku pun dah isi... eh?? aku nak tnye skit la pada pelawat2 blog aku ni... hurm.. kat mane yerk nak dapat borang IKM?? klu korang tau bagitau la kat aku yerk... tinggalkan pesanan kat shout box sebelah tu... klu leh tulis la emel skali... nti leh la aku contact korang k...

hurm.. sebenarnye aku nak sambung lagi blaja ni... tp x tau la nak masuk mane and ambik coz ape.. huhu... pening..

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie