Sabtu, Mac 7

Berita Mendukacitakan

Sedih rasanya kerana terpaksa kehilangan "blog" WP lama topek apabila proses meng"export" blog itu gagal. Rasanya rujukan yang aku buat untuk export blog tu betul dan mengikut prosedur. tetapi masih gagal juga. ini menyebabkan aku terpaksa akur dan redha dengan kehilangan Blog WP lama aku. huhuhu...



Mungkin inilah padahnya kalau gune hosting free. rasa tension pun ada juga. tp tidak mengapalah.. anggap la ini satu pengajaran dan iktibar bagi aku. Sekurang - kurangnya bertambah juga ilmu aku pasal dunia server ini.

2 ulasan:

Sis Lin on 4:56 PTG berkata...

aduhh topek..sian nye,sbb tu ler sis takut nk tukar edit2 layout ni,takut ilang lg lak,dulu slalu tkr,selalu ilang...huk3

Bro Framestone on 6:49 PTG berkata...

cdg nk pakai hosting berbyr tp entah la

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie