Ahad, Disember 31

hari ni hari yang palin istimewa bagi semua umat islam.. tanggal 31 dis 2006 adalah hari raya aidiladha atau di kenali sebagai hari raya haji. selamat hari raya dari aku kpd smue umat islam
seluruh dunia.pada hari ini juga kita akan meninggalkan tahun 2006 dan akan masuk ke tahun 2007 menjelang esok. hurm... ni adalah coretan terakhirku dalam tahun 06 ni.

hm.. aku pun x tau nak tulis ape kat sini. mybe lepas ni aku mungkin masukkan lirik lagu or mutiara kata kat sini. tp klu aku ade mood nak tls entry baru aku tulis la. nak citer panjang2 kat sini klu ade ape2 peristiwa yg berharga bagiku kt sini pun leh aje. top kene tgk mood la.

mgkin thn 07 ni byk citer2 yg menarik yg akan aku masukkan. insyaAllah la. kalau boleh nak jer setiap hari aku masukkan entry yg baru. ttp oleh kerana sekarang ni agak sibuk, so x leh la hari2. mgkin selang sehari dua cam tu la...

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie