Khamis, Disember 28

hurm... sbnrnye aku bru jer mule buat blogger ni. tu pun msih ade yg x fhm lagi.. mklm la, muda lagi. haha..
anywhere, kpda mber2 di luar sana. den nak bagitau yg aku dh berpindah ke blogger ni.. slma ni aku gne blogdrive. tp oleh kerana blogdrive byk wat mslh, so aku bercadang tuk pindah ke blogger.

oleh kerana aku bru mule.. mklm sendri la.. blog pun x smart lagi.. hehe... mungkin mgmbil mase sedikit tuk "menyemartkn" lagi blog aku ni. aku pun bkn slalu on9 sgt. tp tu la, aku harap dpt wat entry2 yg baru stiap ari. skrang pun dah nak masuk tahun baru. huhu... selamat tinggal ku ucapkan kpd thn 2006. byk kenangn dalam tahun ni. tp ape leh buat.. mase berlalu begitu pantas smpai aku sendiri pun x sedar. tau2 jer dah masuk tahun 2007. semoga amalan yg di kerjakan pada tahun 2006 ini mendapat kberkatan dari Allah SWT. Amin.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie