Rabu, Oktober 3

background dan banner baru.!!

as'kum semua... rasanya dah tibanya aku tukar banner bulan ramadhan aku kepada banner bulan syawal pulak. raye pun x lama lagi, baju raya aku pun belum beli lagi... huhu... sedihnye :( tp x pe la... nti ada la tu... kekeke... :D

alang2 aku tukar banner baru aku ni, sempat juga aku tukar background blog aku ni... nak "match"kan dgn banner baru ni... entah sesuai ke x, aku pun x tau la... hope korang semua dapat la komen background and banner baru aku tu... kot2 la aku leh buatkan sedikit perubahan... kalau sesiapa nak bagi cadangan pun, aku terima dengan hati yang terbuka... so, sudi2kan la... :D

7 ulasan:

Intan Hanina on 4:12 PTG berkata...

kalau selitkan sekali background hitam yg bakang tu kepada background putih ni lagi cun rasenye huhu

shaizhar on 8:56 PG berkata...

setuju..setuju..b/ground putih (waktu siang) yg banner tue kalau masjid lain selain shah alam okie gak.. kena ada lemang baru meriah lepas tue..ada mercun.ha3..baru namanya raya.kalau nak lagi lawa bannernya taruk kuih muih ..dodol ke..rendang ke..kuih raya ke..tart ke (alamak... over lah pulak)

Tanpa Nama berkata...

ien : tu la... tp topek x tau la cam ne nak buang kotak putih ni... nti topek cuba post morterm. :D

shai : ha!! lemang. terlupe plak.. ok gak yerk letak lemang kat banner ni... ush, kuih2 pun nak letak, penuh plak banner topek tu... kekeke... ape2 pun, thanx sebab kongsi pendapat :D

Tanpa Nama berkata...

ien view sourcecode topek sat yee.. mintak maap sebab xmintak izin wahuahuahua

ien xpasti yg code ni bleh ubah ke idok :p

Cari syntax ni kat blog topek

/* ---------------------------------
BLOG STYLE
--------------------------------- */


cube tgk segala box, header blabla dan lain2.. mungkin background colour dan font color leh tukar..

Tanpa Nama berkata...

hooo!! "ceroboh" code blog topek yerk?? kekeke... x pe.. colour dia memang leh tukar... tp klu leh topek nak selitkan background kat blkang tu dalam box.. tp x leh la.. huhu... :(

Tanpa Nama berkata...

Mak oii birunyee!

rasanya leh tukor jugark.. cube ko cari code yg ada kaitan ngan background colour. Example

background: #FFFFFF; leh tukor dengan camnie

background: url('http://blabla.jpg');

atau yg hampir2 ngan code tu.. selamat mencube

Tanpa Nama berkata...

klu gitu gaye byk la gambonye...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie