Sabtu, Oktober 6

salam kemaafan dan salam lebaran

assalamulaikum semua... sempena dah nak abis puasa ni topek publishkan entry ini untuk kalian semua. raya pun dah nak dekat dah ni, rasanya ini la masa yang sesuai untuk topek katakannya. kepada semua rakan2 blog, topek ingin mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kot2 ada terkasar bahasa dengan kalian. kita kan manusia, x boleh lari dari membuat kesilapan. betul x??

dan disamping itu juga, topek ingin mengucapkan selamat hari raya pada kalian semua. rasanya raya tahun ni agak bermakna buat topek kerana tarikh topek lahir, sama dengan hari raya pertama. syukur sangat. rasa macam nak buat sedikit sambutan sedikit, tapi... kene tgk keadaan jugak la. selama ni bila tibanya hari jadi topek, x de pun yang bagi hadiah or ucapan kat topek. tapi, x kisah la itu semua... bukan penting pun. rasanya dengan kehadiran kalian semua, terasa hidup topek lebih bermakna. walaupun kita hanya berjumpa di dunia blog yang melebar luas ini, tapi 1 saja yang topek harapkan... semoga topek dapat bertemu dengan kalian semua. tu harapan topek untuk hari jadi topek tahun ni. kalau nak hubungi topek... ni no. topek :017-6574851

kepada kawan2 blog...






zapin hari raya - inteam & UNIC

berlalu ramdhan fajar syawal menjelma
muslimin muslimat menyambut hari raya(2x)

takbir dilaungkan tahmid dibacakan
sebulan puasa telah disempurnakan(2x)
diucapkan selamat hari raya(2x)
selamat hari raya..

berkumpul sanak-saudara
bersatu keluarga bahgia
berseri wajah ayah bonda
berkuntum senyuman ceria,

apabila syawal menjelma
terlerai rindu yang membara
sekian lamanya tak bersua
kini bertemu dihari raya

diucapkan selamat hari raya(2x)
selamat hari raya..

Berlalu Ramadhan fajar syawal menjelma
muslimin muslimat menyambut hari raya..(2x)

tangan di hulurkan mohon kemaafan
ikhlaskan di hati syukur pada Illahi(2x)
diucapkan selamat hari raya(2x)
selamat hari raya..

sedang menjamu selera
dengan juadah yang tersedia
jangan mudah kita lupa
kepada yang tak berupaya

hulurkan sedekah dan bantuan
ringankan bebanan mereka
agar dapat mereka turut bergembira
menyambut hari yang bahagia..

diucapkan selamat hari raya(2x)
selamat hari raya..

berlalu ramadhan fajar syawal menjelma
muslimin muslimat menyambut hari raya(2x)
sambil berkunjungan maniskan senyuman tanda kemesraan kita sesama insan(2x)
diucapkan selamat hari raya(2x)
selamat hari raya..

dalam riang bergembira
ingatlah pada yg tiada
dihari lebaran yg mulia
kunjungilah pusara mereka

tiada apa harta dibawa
hanyalah amalan didunia
doakan semoga sejahtera
bertemu tuhan yg maha esa.

7 ulasan:

UncleJ on 9:42 PTG berkata...

selamat hari raya , maaf zahir batin buat topek...dan hepi besday pd hari raya pertama nanti...bes tu, raya dgn besday sekali...kg mana ni topek?

topek berkata...

selamat hari raya jugak :D topek duk kg la ni... rumah nenek pun dekat jer dgn rumah topek... dalam 6-7 km cam tu sampai la... dtg la rumah topek :D

iEn on 6:02 PTG berkata...

celebrate raya dulu laa.. malam kang baru celebrate besday ko hahahaa.. slmt hari raye dak ucuk nie :p

.::{ uMIe }::. on 3:49 PTG berkata...

Selamat menyambut aidilfitri dan hari lahir yg bakal menjelang topek.. lama akak x jenguk topek. hope topek tak marah la yer.. sejak akak keje nie masa terhad sangat nak lawat blog kawan2.

Raya nie celebrate la besday dgn family topek.. ianya lebih bermakna dan akan menjadi kenangan yg sanngat indah.. :)

topek berkata...

ien : memang la... kene la celebrate raye dulu... baru celebrate birthday. hurm... ien x kasi hadiah kat topek ke?? kekeke :)) selamat hari raya jugak :D

umie : selamat hari raya jugak. :D x pe kak... topek faham. jgn lupe topek dah la...
x tentu lagi kak... dah bape tahun x pernah sambut. sunyi jer... tp x kisah la.. asalkan dapat duit raye byk cukup la... kekeke :))

iEn on 10:12 PG berkata...

alamak.. bajet manyak lari arr.. xde hadiaah.. ucapan jeek bleh kan?? kekeekek :D


p/s: Salam Aidilfitri untuk kali keberapa ntah le hahahaa.. jaga diri lek lok.. teman nak balek kampong esok sudaaa hauhauaha..

topek berkata...

huhu... x dapat la hadiah... hehe..
x pe.. topek x harapkan ape2 pun. asalkan masih ada insan yang masih ingat kita. tu sudah mencukupi.

salam aidilfitri jugak.. ien pun same. jaga diri elok2.. dah sampai nti jgn lpe tepon topek tau :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie