Sabtu, Mei 3

al-kisah (4)

salam semua... alhamdulillah, minggu ni tamat sudah first test untuk semua modul. lege rasanya... boleh la bergumbira sekejap. hari ni topek kembali berblog pun bukannya apa... saja melapangkan masa sebab dapat cuti 4 hari. kan khamis hari tu hari pekerja, so... alang2 khamis dah cuti... sambung jer dengan hari jumaat.

sebenarnya hari jumaat semalam topek ada kelas, satu modul jer... (math). kiteorang cuba mintak kelas tu digantikan, tp letcurer x dapat nak wat kelas ganti untuk hari jumaat tu, nti apa pula alasan nak di bagi kepada ketua Jabtan tu plak nti. dan hari rabu yang lepas, kiteorang pun berbincang la dengan letc. math kiteorang tu. mcam2 kiteorang bagi alasan kat dia... tp alasan yang sebenarnya, classmate topek semua dah beli teket bas untuk balik petang rabu tu. kalau x balik, rugi la diorang sebab dah beli tiket. dia jenis sporting skit. nasib la dia memahami keadaan anak2nya. seronok belajar dengan dia. bagaikan mak dengan anak jer kiteorang belajar dengan dia. so... kiteorang pun cakap la baik2 dengan dia. last2... dia kata "kelas x batal, saya anggap kelas ada dan saya anggap kamu semua hadir." wah!! best giler.... sebab tu kiteorang sayang sangat kat dia.

minggu lepas, ada sambutan hari politeknik. macam2 program yang dianjurkan termasuklah sukaneka. topek telah ambik bahahgian dalam acara tarik tali sebagai wakil jabatan IT. alhamdulillah, Jabatan IT telah mendapat tempat ketiga dalam acara tu. wah!! hebat juga ya kiteorang. hehehe... selepas penyampaian hadiah, kiteorang sempat mengambil gambar beramai2 dengan peserta2 lain. classmate topek ada merakamkan acara tu, tp topek x sempat lagi nak ambik... insyaAllah, kalau ada kelapangan masa nanti topek akan postkannya kat sini nanti.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie