Selasa, April 8

cuti punye cerita.

salam semua... minggu lepas (hari khamis) nenek topek telah kembali ke rahmatullah. sedih yang teramat rasanya kehilangan orang yang tersayang. tetapi apa boleh buat, Allah SWT lebih menyayangi dia. mohon jasa baik kawan2 semua untuk sedekahkan Al- Fatihah untuk nenek topek. -Al fatihah-

kalau nak ikut jadual cuti seminggu ni, hari sabtu yang lepas topek nak berjalan ke KL. tetapi keadaan ketika itu tidak mengizinkan topek untuk pergi ke sana. so, terpaksa batalkan perancangan untuk sabtu tu. sama juga dengan hari ahad yang lepas. terlepas 2 hari dalam jadual. reda jer la. -tamat-

07-09hb punya cerita.

cuti pertengahan semesta telah pun bermula. "ringan" rasanya masa cuti ni sebab kurang skit keje rumah. sebenarnya sekarang ni fikiran topek tgh bercelaru dengan pelbagai masalah. penat pun ada. tp semua tu lumrah la bagi seorang pelajar. sepanjang 4 hari yang lalu, topek sedang buat satu research tentang "pembangunan sebuah anti-virus." walaupun x termasuk lagi dalam modul pembelajaran topek, rasanya tidak salah untuk topek mempelajari bagaimana satu anti-virus itu dibangunkan. bila fikirkan, memang pening jugak la sebab tak ada pendedahan awal berkait dengan pembangunannya. semuanya kene cari dalam internet. hope kalau ada sesiapa yang dapat tolong topek berkenaan dengan ni, sila2 la komen pada topek. topek teringin sangat nak tau.

semalam, topek agak terkejut apabila henset topek di penuhi dengan mesej2 yang merapu, lawak, dan macam2 lagi la. daripada rakan2 lama topek. bukan saja dari rakan, malah, dari orang yang tidak dikenali pun masuk dalam henset topek. pelik jugak... kenapa la diorang semua ni. rupenye diorang masing2 nak abiskan ............s.m...s.. free. ish3... kesian topek tgk. ada juga kawan topek yang dulu langsung x pernah contact topek... tetapi semalam, mesej dia sampai ke topek. uik?? hairan. baru semalam la dia tanya kabar topek.terlintas dalam hati "mimpi ape plak budak ni msj aku hari ni??, rindu kat aku la ni" kekeke.... topek pun balas la msj dia. kalau x balas, katanya nanti topek ni sombong la plak. dah lupe kawan. cian...

pagi tadi, topek sibuk siapkan e-resume topek menggunakan perisian adobe photoshop. sebenarnya e-resume ni adalah mini projek topek untuk subjek grafik. nanti bila sampai masanya, letcurer suruh seorang demi seorang membentangkan e-resume masing2.
alhamdulillah, setakat ni sudah hampir 50% dah siap. tu baru "basic"nya. topek nak tacap lagi e-resume topek tu. kasi gempaq skit. baru la gah!! orang kate... cewah!! berangan jer. kekeke... petang ni nak siapkan lagi skit. nti bleh la lihat hasilnya. :D

5 ulasan:

shakirah on 11:51 PG berkata...

Salam to topek...bagus la research topek wat tuh... Biasenye virus dicpta oleh pembangun antivirus tuh sendiri.. hehehe...
Anyway, nnt jalan-jalan la ke sabak bernam..hehehe

topek on 12:04 PTG berkata...

sekarang ni shakirah kat sabak ke?? boleh... esok jugak topek datang. kekeke... tp kene blanje topek tau. muahahah... :D

topek on 12:10 PTG berkata...

ambil no phone topek ni. nti contact la topek bile free. sekarang ni topek tgh cuti. seminggu je. boleh la pergi ke sabak tu.

017-6574851.

call tau. keke...

ien on 3:06 PTG berkata...

Al-fatihah pada arwah nenek topek, doakan moga ia tenang di sana.

p/s: tu laa depa tu sengai.. gatai sgt nak pakai sms free.. wekoekeooek

topek berkata...

thanx ien...

hehe... seb baik topek x join same.. mase tu topek on celcom. maklum la... kat poli topek tu maxis x bape ok.

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie