Ahad, Mac 30

al-kisah (3) part 2

petang ni topek balik ke poli balik. minggu depan, topek ada 3 or 4 test.start hari isnin sampai la hari khamis. tu pun untuk subjek2 yang tertentu jer. ada lagi subjek yang belum buat test lagi. maybe dia buat lepas cuti kot. x tau la kan. huh!! harap2 la topek dapat jawab. ni baru test yang pertama. kene la score skit.

final exam pun x lama jer lagi. awal bulan 6 dah start final exam. rasa gementar pun ada sebab x pernah lagi alami situasi exam kat IPT ni. kalau x silap, final exam topek ada 5 jer subjek. tp semuanya bab2 komputer kecuali 1, mate moden. huuhu...

minggu depan, topek akan bercuti seminggu. start 4hb sampai 13hb april.cuti pertengahan semesta. pengisian belum buat lagi,maybe siap hari selasa ni. sebenarnya banyak benda nak buat masa cuti seminggu ni. harap2 semuanya dapat berjalan dengan lancar dan semuanya mengikut jadual yang telah topek buat. itu pun kalau x ada arah melintang la. kadang2 x semua yang kita rancang tu berjalan seperti kehendak kita. kita hanya merancang, tp tuhan yang menentukan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

good luck dan wat yg terbaik.. Insyallah :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie