Jumaat, Mac 7

al-kisah (2)

salam... huh!! lama sungguh aku tinggalkan blog aku ni "keseorangan." alhamdulillah, hari ni aku kembali untuk bercoret lagi di sini. terima kasih ku ucapkan kepada pelawat2 yang sudi bertandang ke blog aku ni semasa ketiadaan aku di dunia "blogger" ni.

nak di ceritakan... al-kisahnya, minggu ni aku baru start belajar buat "coding" dalam subjek aku, pengaturcaraan C. selama hampir 2 bulan blaja basic dan pengenalan, akhirnya dapat juga masuk lab buat "coding." biasanya kalau bahasa C ni, tulis "coding" guna "Microsoft Visual Basic," tp oleh kerana kat lab x de software tu, kiteorang pun "melangkah masuk" menggunakan turbo C++. masih panjang lagi perjalanan aku dalam programming ni. harap abg jun dapat bagi sedikit sebanyak ilmu pasal coding ni la yerk.

dalam minggu ni jugak, poli aku dapat cuti sehari (jumaat). seronok betul, dapat bercuti 3 hari. kebiasaannya bile aku balik, dapat cuti 2 hari jer (sabtu & ahad). tp cuti sehari ni cuti bersyarat, nti kena ganti dengan sabtu minggu lain. berapa haribulan tu pun x pasti lagi. dari minggu lepas isu ni di gembar - gemburkan oleh student poli psal nak pilihan raya, akhirnya cuti juga.

minggu ni juga, salah seorang pensyarah aku (perempuan) menamatkan zaman bujangnya hari sabtu ni. pada mulanya, aku pun x tau jugak... bila aku lalu kat papan kenyataan kat sebelah pejabat jabatan aku, aku terlihat ada kad jemputan kawen. senyap - senyap jer.
" Selamat Pengantin Baru. " hehe...

Latest!!

alhamdulillah, akhirnya gambar yang aku tunggu sudah pun siap. ni la gambar kelas aku kat poli. :D







yang ni plak, gambar kandid kami. huhu...




semoga kekal dalam ingatan selamanya... :D

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam to topek... Dah start blaja C++ eh.. Owwhh... Blaja kat politeknik sabak bernam tu eh? Tau x IPN kat sebelah tuh> Saya dulu wat praktikum kat ctu...hehehe

iEn on 2:42 PG berkata...

Aahh.. dua2 subjek tu yg aku memeningkan.. projek pon xsiap lagi ni.. tensyen!

Topek on 9:54 PG berkata...

salam shakirah... blom lagi la. baru blaja bahasa C, tp wat coding pakai software turbo C++. IPN?? owh... ye ke?? shakirah duk mane??


ien : lek ar ien... cool2... jgn tensen, nti topek pun tensen same. huhu...

Tanpa Nama berkata...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Tanpa Nama berkata...

huhuh dah nak botak kepala ni sistem xmenjadi2 uhuhu

Topek on 9:49 PG berkata...

mp3 e mp4 ; thanx for coming my blog.\

ien : jgn tensen sgt, nti kene migrain. kan nanti kene mkan panadol

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie