Sabtu, Mac 29

al kisah (3)

salam semua... x sangka, pejam celik(x3) tahu2 jer dah nak masuk bulan 4. sekejap jer masa berlalu. sekali lagi topek "tinggalkan" blog topek "kesepian" selama beberapa hari. (harap2 x merajuk la). sebenarnya topek x berkesempatan la nak on9 dari poli topek. maklum la. kalau nak on9, kene pergi cafe sebab kat cafe jer ada wireless. orang yang ada laptop, senang la... just bawak jer gi cafe. tp bagi topek yang bawak PC ke sana, macam mane nak on9?? x kan nak bawak PC tu gi cafe plak. fuh!! x pernah di buat orang lagi.

beberapa hari yang lalu, beberapa student ada buat kajian tentang penyambungan wireless ke setiap asrama. topek tgk, ramai jugak yang sokong dengan idea tu. sebab, susah la nak on9 bagi orang yang bawak PC ke asrama. bagus jugak ada yang buat idea cam tu. tp risau jugak... takut student salah gune kemudahan tu. nti kene tarik balik, susah jugak dibuatnya.

walauapapun itu baru kajian, dan kertas kerja sudahpun dihantar ke bahagian pengurusan.(kalau x silap la). sekarang ni just tunggu dan lihat, adakah ianya akan berjaya atau tidak permohonan tu.

sebenarnya ada jugak kebaikkannya juga memasang wireless kat asrama tu. cuma pandai manfaatkan benda tu atau tidak, tu semua terpulang pada student tu sendiri. (harap2 permohonan tu di luluskan secepat yang mungkin la sebab dah lama sangat para student menunggu saat tu termasuk la topek sendiri.) :D

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie