Sabtu, Februari 23

al-kisah

minggu ni aku ada sesi photografi untuk kelas aku iaitu SIT 1A. boleh la buat kenangan untuk tahun pertama di politeknik. agak kejanggalan jugak la sebab sebelum ni aku gambar, gambar kandid jer, tetiba, kene ambik gambar formal. hoho... nak tgk??




gambar di "sebalik tabir" sebelum kami semua bergambar secara formal. aku : hujung disebelah kiri.

LATEST!!

sempat juga aku bergambar dalam kelas aku bersama rakan2 yang lain. walaupun kualiti gambar agak kureng sedikit... x kisah la.




dan, apabila petang menjelma... aku selalu gi pantai bersama2 dengan member2 aku. politeknik aku ni agak pendalaman skit. tp betul2 berhampiran dgn pantai. so, kalau boring2, lepak pantai la petang2. :D


betapa indahnya dapat melihat matahari terbenam setiap hari... sungguh indah :D

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie