Isnin, Jun 29

Kembali ke Blogger

Pastinya ada yang tertanya - tanya kenapa aku berbalik semula kepada Blogger. Biarlah aku jawab persoalan ini walaupun tiada siapa yang akan menyoal aku. ok la, sebenarnya aku sedang berbincang dengan pihak hosting aku supaya re'format' balik hosting aku atau lebih tepat lagi re'create' balik hosting tersebut.

Aku berbuat demikian kerana terdapat banyak fail - fail yang tidak dikenalpasti berada didalam hosting aku itu (Salah aku juga sebenarnya kerana letak fail merata - rata dalam server). hendak di delete, takut fail server pulak. nanti, WordPress aku x boleh 'running' pula. susah juga nanti. Oleh itu, aku mengambil jalan yang terbaik iaitu re'create' balik hosting aku tu.

Sehubungan dengan itu, aku berpatah balik ke bloggger untuk beberapa minggu sebelum semuanya kembali seperti asal kembali. Blogger aku ini pun baru jer lepas aku upgrade. so, agak 'comot' sedikit. maaf la yer..

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie