Selasa, Jun 30

10% Siap

Semalam aku telah mendapat respon daripada pihak hosting aku. Adminnya memberitahu aku bahawa server aku telahpun selesai di re'create' kembali. Setelah mendapat berita tentang perkara itu, aku terus bergegas ke sebuah CC di tempat aku untuk menguruskan kembali server tersebut.

Selama hampir 3 jam juga aku mengkonfigurasi kembali fail - fail wordpress, database, dan beberapa perkara lain. akhirnya siap juga. dan dalam masa 3 jam itu juga la aku sempat untuk mengupload kembali fail - fail berkenaan ke server aku. Walaupun aku tidak dapat siapkan sepenuhnya dalam masa terdekat, buat masa ini, aku telah siapkan hampir 10% blog itu. proses demi proses akan aku lakukan bagi memastikan wordpress aku berjalan dengan lancar.

Diharapkan tiada apa - apa masalah lagi yang akan timbul nanti kerana server itu aku baru sahaja re'create' kembali.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie