Rabu, Julai 8

70% Siap!

Alhamdulillah, hasil kerja aku selama 4 hari tanpa mengenal penat lelah, akhirnya laman web mtaufik.net hampir siap sepenuhnya. Welcome page untuk laman web ini aku telah siapkan dengan aplikasi 'Flash' yang aku buat khas untuk laman web itu. Jadi bagi sesiapa yang ingin lihatnya, anda perlulah menginstall 'adobe flash player'. jika anda masih belum mempunyai adobe flash player, anda boleh download perisian itu diakhir post ini nanti.(satu link akan aku berikan.)

Sebenarnya aku tidak dapat memberikan penumpuan sepenuhnya dalam blogging ini dalam 2 - 3 minggu yang lepas kerana menyiapkan laporan LI aku. dan esok pula, ada temu duga untuk sesi Latihan Industri bagi Jan 2009. waktu aku adalah pukul 11.00 pagi, dan aku harapkan agar temuduga ini akan berjalan dengan lancar. Cuak pun ada juga ni.

ok la.. untuk mendownload perisian adobe flash player bagi versi firefox, sila ikuti link ini --->

Download Here...

adobe flash player

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie