Ahad, Februari 4

aku perlukan bantuan korang sume...

aku nak tnye kepada pelawat2 blog aku ni... korang pernah dengar lagu al mizan or lagu al jawaher yg kat bawah ni x?? sesape yang ade mp3 lagu ni leh la bagitau kat aku yerk. aku mmg perlukan lagu tu... liriknye dah ade kat bawah tu... cume mp3nye jer yg tak de lagi... so, aku harap kepda pelawat2 blog aku yg ade mp3 al mizan or al jawaher. sila tinggalkan alamat emel korang... nti aku akan reply korang punye emel..

hm... aku pun x de citer baru nak di kongsi dengan korang sume... so, hari demi hari aku akan masukkan lirik terbaru.... (bukan lagu2 baru la yerk)... pastu klu ade citer2 yg menarik ke, mutiara kata ke, aku akan kongsi dengan korang sume.. sekarang ni pun aku tengah kumpul citer2 yg lawak... tp klu sempat, aku akan masukkan kat blog dengan entry yang baru...

0 ulasan:

 

Blog Archive

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie