Isnin, Februari 5

sebenarnye kan aku tgh mencari orang2 yg lahir pda 13.10. x kisah la pada thn bile pun dia lahir... klu ade sesape yg lahir pda tarikh di atas... sila la tgglkan emel dan nama kat shout box di sebelah... sebenarnye aku nak berkenalan dg orang2 yg sama tarikh ngn aku. mgkin leh la citerkan skit ttg dri masing2 agar dpt kenal lagi rapat... tu pun klu x kisah la...

klu leh kan... aku pun nak cari gak kembar aku yg sama thn lahir dgan aku. tp agak payah nak jumpe. kiranye cam "jejak kasih" tu... hahaha... okey la... klu ada sesape yg lahir pd trkh di atas... sila tgglkan nama n emel sekali yer. - tamat -


Saujana (Mujahid)

Sendiri

Terasa tersisih sendiri di pinggir sana
Kau tiada lagi di sampingku berbicara menyalakan api
Tika kau disampingku tuturmu ku anggap bisu
Tingkahmu untukku sumbang bagi diriku
Harapanmu padaku tidak kuendahkan

( korus )
Nasihatmu madu penyembuh luka
Pabila bersamamu hilang dukaku
Lewat kusedari nilai cintamu
Pabila kau tiada lagi disisiku
Belaianmu kini masih terasa
Restu darimu membawa ku ke syurga

Lewat kusedari nilai cintamu
Pabila kau tiada lagi di sisiku

Andai dapat ku kembali mengubah yang terjadi
Pasti takkan kuulangi walau hanya sekali
Namun hanya doa yang bisa kukirimkan

( ulang korus )

Lewat kusedari nilai cintamu
Pabila kau tiada lagi di sisiku

( ulang korus )

Ku kan cuba tempuh hidup sendiri
Kerna kita kan akhirnya sendiri


0 ulasan:

 

Blog Archive

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie