Jumaat, Ogos 24

im back (2)


seronok rasanya dapat kembali berblog semula. selama ketiadaan aku disini, banyak ilmu2 yang telah aku pelajari ketika itu. walaupun aku terpaksa berhadapan dengan virus demam. aku kuatkan semangat aku untuk terus kehadapan. kegembiraan aku terpancar ketika aku berada di genting highland, sempena majlis gala konvensyen. 2 hari 1 malam aku berada di sana. bukan setakat majlis gala sahaja... sesi motivasi bersama dengan seorang yang tidak asing lagi, iaitu ust farid ravi.. dengan topiknya "perniagaan dalam islam" membuatkan aku tertarik dgn motivasi tersebut. aku juga sempat merakam, apa yang telah disampaikan ust tersebut, leader2 aku yang banyak bagi kata2 semangat. terima kasih ku ucapkan kepada mereka semua. aku rasa, dikalangan mereka semua, aku la "insan" yang paling "kecil" dalam group mereka semua. sementah umur 17 tahun dah menceburi bidang perniagaan. aku rasa.. banyak lagi yang perlu aku pelajari daripada orang2 yang telah berjaya dan aku harap, diorang dapat membimbing aku kearah kecemerlangan.

----------------------------------------tamat----------------------------------------



sungguhpun begitu, aku x lupa satu perkara. lagi beberapa hari saja lagi negara kita akan menyambut kemerdekaan yang ke-50.



dan aku harap, semoga kemerdekaan yang ke-50 ini, hargailah pejuang2 kemerdekaan yang masih hidup dan kenanglah pada mereka yang telah terkorban. tanpa merdeka dulu... tiada merdeka sekarang yang kita kecapi hari ini.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah pasang bendera kat motor belom?? hehehehe.. bendera keta aku dah tercabut daaa.. wakakaka

Tanpa Nama berkata...

dah... tp plastik blom bukak lagi.. nti time merdeka nti baru bukak.. klu x nanti, cepat kotor... kekeke...

uMIe MieSYa on 9:11 PG berkata...

Wahh!! semangat sungguh adik topek nie menyambut merdeka tahun nie.. siap pasang bendera kat motor lagik. bendera besar ke, kecik dik? hehehe.. hati2 jangan sampai membahayakan pula.. :p

Owh yer.. akak nak mintak maaf kat topek sbb tak reply pun sms2 topek.. akak takde creadit arr.. tunggu cukup bulan baru nak topup.. hehe bukan takde duit. saje je terhadkan pembelian topup utk sebulan..

Pepon, akak doakan semoga topek sihat+ceria+dipermudahkan segala urusan.. ameen... :)

Tanpa Nama berkata...

keke... tu dah semestinya... yang penting bukan saja nak sambut.. but penghayatan mesti ada. klu x sia2 jer la semuanya...

hurm... x pe, tp klu de kredit lebih 2 jgn la lupe msj topek plak.

amin.. semoga makbul doa akak. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie