Ahad, Ogos 5

"mode" baru berwajah "classic"






pastinya anda semua tertanya2, kenapa blog aku ni bertukar wajah. ok la... "let me explain about it." sebenarnya agak susah juga untuk aku memahami blog versi "beta" ni. aku cuba juga untuk mempelajarinya sedikit demi sedikit, dan ternyata... bukan mudah untuk memahaminya dalam masa yang begitu singkat. so, aku telah bertukar balik kepada versi "classic" balik.

versi classic ni nyata mudah bagi aku kerana aku mempunyai pengalaman sedikit menggunakannya. dengan menggunakan code HTML, sedikit sebanyak dapat juga aku "megolah" template ni yang asalnya kurang menarik, tetapi.. selepas aku beri sedikit "sentuhan" code HTML yg telah aku "post moterm" dan sedikit pengalaman aku masa menggendalikan blogdrive, akhirnya berjaya juga aku mengubahnya.

terima kasih aku ucapkan pada ien yang banyak bantu aku masa aku menggunakan blog versi beta yang lepas. apa yang diajarnya, sedikit telah membantu aku untuk mempelajari blog versi beta tu. insya Allah, aku akan cuba juga mempelajarinya.





2 ulasan:

uMIe MieSYa on 3:26 PG berkata...

Salam topek.. wahh!! suuukenya akak tgk layout topek yg satu nie.. nampak simple dan menarik la..

Tanpa Nama berkata...

salam... kekeke... x de la.. biase jerr.. tu pun "pecah kepala" topek dibuatnye... nasib jadi... kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie