Ahad, Ogos 19

i'm back!!!

harap maaf kepada semua rakan2 blog ku semua. sepanjang ketiadaan aku, banyak peristiwa yang telah berlaku pada diriku. walaupun pada mulanya aku hendak tinggalkan blog ni dalam jangka masa yang panjang kerana beberapa masalah, tetapi aku tidak dapat menahan "rinduku" pada blog yang ber URL:http://diari-hidupku.blogspot.com ini, aku online juga. kerana semangat, aku masih disini.. ni adalah coretan beberapa peristiwa yang telah berlaku pada diriku sepanjang ketiadaan aku di blog ini.


1."DEMAM!!"

pada mulanya hanya adikku yang bongsu yang kena demam ni. entah macam mana pula, aku pun turut terkena "tempias" adikku. pada masa tu, aku telah tinggalkan blog ni sudah 3 hari. tapi, yang hairannya... bukan aku saja yang kena "tempias" demam adik aku ni, satu rumah kena. dan jangan terkejut... semua "ahli" dalam rumah aku kena pada hari yang sama. dalam semua yang kena demam tu, alhamdulillah... aku adalah orang yang pertama yang sembuh awal. syukur alhamdulillah... selepas tu, seorang demi seorang sembuh dari virus demam tu.

2. meet dengan bro Izali (izalifa.blogspot.com)

sebenarnya aku pun x sangka dapat berjumpa dengan bro Izali ni. ye la... selama ni kenal pun kat blog jer... x sangka pula kampung ibu mertua bro Izali ni satu kampung dengan aku. sebelum tu bro Izali inform aku awal. dia anta msj kat aku mengatakan yang dia telah berada di sungai sireh, tanjong karang.. di rumah ibu mertuanya. ni la gamba kenangan aku dengan bro Izali.




thanx yerk bro Izali, susah2 jer malam2 sediakan makanan untuk topek.


3. amanat aku.

sepanjang ketiadaanku, aku telah memberitahu kepada kak umie supaya tolong tengok2kan blog aku ni. ye la... kesian blog aku ni... x de siapa nak "menjaganya" semasa ketiadaan aku. terima kasih ku ucapkan kepada kak umie yang sanggup tengok2kan blog topek ni. walaupun x de en3 baru, x pe la.


4. majlis gala konvensyen di First World Hotel di Genting Highland.

ni la kali pertama aku jejakkan kakiku ke genting highland. feeling yang begitu "excited", naik kreta kabel yang begitu tinggi ketinggiannya, langsung x de rasa gayat langsung. seronok giler... dan untuk pengetahuan korang semua... ni la kali pertama aku jejakkan kaki ke genting highland. aku sempat mengupload gambar2 aku yang aku "tangkap" menggunakan mp4 aku, dan ada sebahagian gambar2 lain aku "tangkap" menggunakan kamera biasa (kodak).


0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie