Rabu, Ogos 29

lagu sempena merdeka 07 (50 thn)

semoga terhibur...!!


Malaysia Baru

Andai hidup tak punya cinta
Pada bangsa maupun wanita
Hidup tak punya ertinya
Kenikmatan tidak dirasa

Cinta bangsa rasa mulia
Cinta wanita rasa bahagia
Menjadi kita penuh daya
Mencipta hidup sempurna

( korus )
Andai kita lalai sertalah lupa
Masa akan lari sia-sia
Jiwa kosong tak berharga
Dunia bukan syurga

Oleh itu mari kawanku
Berpimpin tangan berganding bahu
Segera capai cita yang satu
Di alam Malaysia baru

( ulang dari korus hingga akhir )

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aaa?? dah balek belom konboi tow?

Tanpa Nama berkata...

dah balik pun... seronok betul.. tp syg la.. x bawak kamera. x dapat nak ambik gamba

Tanpa Nama berkata...

laaa.. kamera yg ada enpon tu natang pee?? nape xgunekan grr grr!

Tanpa Nama berkata...

tu bukan enpon la... tu mp4 kakak.. topek pinjam jer. topek nye enpon mane de camera. :((

Tanpa Nama berkata...

Selepas saya explore blog awak ni, saya rasa awak ada satu potensi yang baik untuk jana pendapatan dari Internet melalui blog awak ni. Awak tak pernah cuba ke sebelum ni? Awak lihat sendiri, awak ada ratusan pelawat setiap hari. Kenapa tidak? Awak boleh buat duit tau melalui blog awak ni. Okay, saya cadangkan satu Make Money Program yang berkesan untuk awak jana income melalui Internet. Ia adalah PayDotCom Program. Awak bukak satu akaun PayDotCom, tak sampai 5minit pun. Klik Sini. Lepas tu, boleh mulakan. Senang je...Ramai orang peroleh income dari program ni dari $5 sehari, sehingga $500 sehari...tu disebabkan website diorang banyak pelawat. So, don't worry, program ni xde risiko sebab awk bukak akaun free jer.

Penasihat Online Business Anda<
Awas! Ini Blog Kereta Mewah

Tanpa Nama berkata...

wah!! ye ke?? saya x pernah terfikir pun pasal ni. salah satu sebab saya wat blog ni pun hanya nak cari kawan2 dari serata dunia or malaysia. merapatkan lagi jurang la katakan.. kekeke :)

Tanpa Nama berkata...

haaa.. apa yg special kat komen topek nie.. bgtau ah :D

Tanpa Nama berkata...

Pada aku selain Google memang xleh caye.. alih2 syarikat tu yg dpt untung.. hahahhah!

Tanpa Nama berkata...

ye x ye jugak yerk... ape2 pun topek nak wat "siasatan" skit la... kot2 leh jadi plak ke?? kekeke :D

iEn on 4:49 PTG berkata...

lol.. okey all the best :D

Tanpa Nama berkata...

nah lagu topek

Kris - Tiara.mp3

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie