Jumaat, September 7

video malam gala konvensyen di genting highland.



ni la video malam gala konvensyen yang sempat aku rakamkan semasa di genting highland hari tu. malam yang bertemakan "malam pop yea yea". semua lagu yang dinyanyikan adalah lagu2 lama, zaman 60, 70, 80an punye lagu. tp aku mintak maaf la sebab suara x bape jelas. kalau nak di ikutkan lama jugak la time karaoke tu. tp time tu jugak la "kiteorang" dijamu selera dengan makanan ala2 buffey. so, aku pun x sempat nak rakamkan semuanya, nak makan punye pasal. kekeke...

hope korang tgk la video ni.. semoga terhibur. :D

2 ulasan:

.::{ uMIe }::. on 1:45 PG berkata...

wahh!! macam meriah plak akak tgk Malam Gala Konvensyen tu.. ada artis datang tak topek? ;))

topek berkata...

memang meriah malam tu. dengan lagu pop yea yea nye, tariannya, memang mencuit hati. x de artis pun yang datang ke situ. semua yang nyanyi tu adalah staf2 WWN. saje la buat2 cam ala2 60an... keke..

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie