Isnin, Julai 30

part time keje catering

seperti di entri di bawah, pada hari sabtu dan ahad aku telah buat part time kat sana, kje jdi pelayan dengan salah sebuah hotel yang x asing lagi di kuala selangor iaitu De Palma Inn. pihak hotel telah mendapat "tander" catering dengan TV3 untuk menjamu selebriti dan VIP2 yang akan hadir ketika karnival sukan remaja itu nanti. taklimat tentang tugasan telah di umumkan pada hari jumaat yang lepas. so, bila tiba hari sabtu tu... terus sahaja buat.

kiteorang keje mengikut syif masing2. ada yang pagi dan ada yang petang. aku dengan member aku dapat syif petang, so... kurang skit la keje. tapi pnat jugak sebab bila abis majlis pada hari sabtu tu, kiteorang la yang kene kemaskan barang. huhu... penat jugak la. tapi x de la "busy" sangat. x ramai orang pun.

selama 2 hari tu, ramai selebriti2 yang aku x pernah jumpa, dapat lihat depan mata. seronok sangat. dapat jugak la bersalam-salaman. jumpa pun buat cam biasa jer.buat apa nak excited2... betul x?? dia pun manusia jugak. dan bila "tirai" karnival tu diakhir majlis. sempat juga la aku mengambil gamba dengan beberapa kawan aku dan perkerja yang lain.


aku yang di tengah2 tu la... gemuk kan aku?? kekeke... :D





fikir2... ape lagi nak buat yerk?? dah x tau da..

ni la sebahagian gamba di khemah, tempat kiteorang prepare food dan drink untuk menjamu tetamu2 yang hadir. selepas selesai jer mengemas, aku pun balik la ke hotel untuk mengangkut barang bawak masuk ke dalam dapur hotel. lepas jer angkut, aku dan member aku lepak jap... penat da!! masa tu pukul 8.15pm.. selesai sudah kerja kami.


termenung kejap... lepaskan angin penat lelah.


bersebelah dengan member aku da!!

lepas pukul 8.30pm cam tu... kiteorang pun balik ler ke rumah. nak tido!!

24 ulasan:

Intan Hanina on 10:58 PTG berkata...

uiks topek.. makin monteeel... diet wooiii!! wakkakak

Tanpa Nama berkata...

kekeke... biar la montel2... lagi montel lagi cute... kekeke :D

Tanpa Nama berkata...

dah baper bulan topek?? muekekeke

Tanpa Nama berkata...

baru jer 4 bulan.... kekeke... doktor cakap anak pompuan... kekeke :D

Tanpa Nama berkata...

woww yakaaa.. sapa ibunyaa?? wkikikik :D

Tanpa Nama berkata...

wei ni mesti keje ien... ien yg buat dia ngandung neh... /me larikkk

Tanpa Nama berkata...

oiii aku cakor montot mu kang wakakakaaka

Tanpa Nama berkata...

entah la... nti topek "bersalin" nti ien jguk la yerkk... jga "bayi" topek... kekeke :D wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

bleeh punyeeeee.. siap main cakor2 lagik baby topek wekekekek!!

Tanpa Nama berkata...

jgn la... cian dia... kekeke

Tanpa Nama berkata...

(di wad bersalin HKL)
-topek telah selamat melahirkan anaknya yg rupa sejibik macam ien... idungnya..matenya...bontotnye...

maka sahlah ien telah mencabul topek dalam tidak sedar...

wakakakaka (larikkkkkkkkkkkk)

Tanpa Nama berkata...

isk3.. haku pelempang ngan penyapu kang sawi neieh huhuhu.. topek.. baby tu ade rupe mcm i kew? wakakak

Tanpa Nama berkata...

ni sape lak si "sawi" lak ni?? nti korang jgn ape2 kan anak aku tau... aku repot polis... wakakaka :D

Tanpa Nama berkata...

sawi tu kawan ien.. die terjumpe blog ni arr.. muekeeke

Tanpa Nama berkata...

awat la name sawi... x de name lain ke?? lobak ke, kobis ke... kekeke :D

iEn on 4:30 PTG berkata...

nama die sufawi kot.. owang panggil die sawi waakakakakaa

uMIe MieSYa on 1:46 PG berkata...

topek :)) sekali pandang ada iras2 azlieJR la... :p

nanti dah bersalin, bg tahu akak gak tau! akak nak main cakor2 skali. muahahaha...

Tanpa Nama berkata...

amboi... seronok betul ien dgn umie ni yerk... laki mane leh ngandung la... x pe2.. tgk nti.. topek akan buat 1 perubahan... jgn terkejut... tggu jer...

Tanpa Nama berkata...

oke2.. buktikan.. tp jgn edit2 plak yee wakakak

Tanpa Nama berkata...

iye... tggu.. nti topek dah slim... jgn terkezut plak yerk... kekeke

Tanpa Nama berkata...

okeeh.. haku tunggu ur next entry nieeh.. buktikaaan kwakakak!!

(mai masuk umah gelapku yg penuh derita dan sengsare kokohkohkho)

Tanpa Nama berkata...

tggu... ntikan kemunculan baru eden. 1 revolusi baru akan tiba... x lama lagi... kekeke

Tanpa Nama berkata...

umah topek jaa yg bertukar... gambar lak bila?? muahahahaah

Tanpa Nama berkata...

nanti la... topek tgh cari posing yg smart skit nak letak gamba ni... kekeke... nak bergaya la katakan... kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie