Selasa, Julai 10


gangguan teknikal...


oleh kerana blog aku ni sedang dalam proses 'peng"upgrade"dan', so... aku terpaksa.. eh, bukan terpaksa la.. aku kene "format" balik blog aku ni. so, shoutbox or msjbox aku terpaksa aku "pindahkan" kat "rumah" lama aku semasa proses upgrade ni. ni pun baru kali pertama aku upgrade blog aku ni... so, byk lagi yang kene aku blaja...


jika ada sebarang komen atau nak sembang2 dengan aku, korang semua leh la "tuliskan" korang punye komen kat entry2 aku. sebarang kesulitan amatlah dikesali... kekeke... skema la plak. tp walaubagaimana pun aku x kan menghampakan korang semua... apa kata kita layan lagu ni. lagu ni sebenarnya mengingatkan aku mase zaman sekolah aku... almaklum sendiri mau ingat la. kekeke... ok la. ape2 hal korang leh komen aku di entry2 aku yerk...

KRIS - TIARA

4 ulasan:

iEn on 10:31 PTG berkata...

besau le fulak blog dia nie.. ades dess kekekeek

topek berkata...

adess.. abis banner yang kat atas tu. topek dah wat tulisan kecik... jdi x nampak plak dia... kekeke...

iEn on 4:08 PTG berkata...

gi kat header tu balek.. buang dia punya size.. ien terlupa nak buang hari tu hehehe

taufik a.k.a topek on 4:14 PTG berkata...

owh... yerk?? nti... topek pergi.

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie