Jumaat, Julai 6



kene "virus" dari iEn da!!

iEn... ni dia jwapan aku. (topek)



1) Apakah resolusi yang anda gunakan?
800x600pxl

2) Tema atau ciri-ciri blog?
Diari, lirik, luahan, kongsi cerita la senang citer... haha..

3) Kekuatan Blog anda? (Shoutbox, Komen, Ramai Kenalan, Entri yang menarik perhatian atau lain2, sila nyatakan)
Komen,shoutbox (msjbox) dengan Entri kot, aku pun x tau... wakaka!!

4) Kelemahan Blog anda?
kureng menarik skit la, lembab pun ade gak... hm.. entah la.

5) Jenis connection anda?
entah!! aku sendiri pun x tau.. aku online kat CC. haha... x pernah plak aku tnye tokei kedai. kekeke

6) Berapa kali anda menukar baju atau template Blog?
mane pernah, dri dulu smpai sekrang.. template ni la. huhuhu...

7) Kekerapan posting?
Kadang-kadang, kerap, jarang

9) Sejak bila anda mengenali Blog?
Sejak tahun 2005 (Blogdrive)

9) Adakah anda berpuas hati dengan perkhidmatan blog yang disediakan?
Puas sesangat walaupun kadang2 down. tp... memang best.

10) Adakah anda berasa tensyen bila Blog rosak? Bagaimana anda mengatasi?
tensyen dowh!!. caranya topek wat post moterm dulu.. tgk kerosakan, jika perlu ganti rugi, insurans takaful kan ada. haha... ape susah.

11) Apakah harapan anda pada Blog?
Ingin dikenali dan dirapati dengan rakan2 blog yg lain di samping bertukar-tukar pendapat, berkongsi cerita, dan macam2 lagi la.

6 ulasan:

iEn on 11:03 PTG berkata...

muakakaak.. siap takaful lagik tu.. kalau kroni blog malaysian punye mesti leh wat tindakan camtu hahahaah!!

.::{ uMIe }::. on 4:06 PG berkata...

Ingin dikenali dan dirapati?
Nak jadi glamer macam akak ek??!!
Muahahaha... BESTNYA! BLOG topek siap dilindungi oleh TAKAFUL lagik:D

iEn on 11:31 PG berkata...

muekekekeke.. umie lak bile nak wat? dah ade idea belom hahahah!

topek berkata...

haha.. tu yg bestnye blog topek ni ien. siap de perlindungan lagi. haha.. de jgk syrkt insurans yg sggup. kekeke... ha'a la kak mie. nk jugak jadi glemor. kak mie jer ke nk glemor??

iEn on 10:56 PTG berkata...

ckp pasal gelemer ni takut lak rasenye.. tp tingin juge huhu

topek berkata...

hehe... ien pun teringin juga yerk?? biase la.. klu dah glemor ni nti ramai la kenal kite. sebut nama kita jer, "owh, dia" ha.. cam tu leer.. kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie