Rabu, Julai 4



penat


malam td aku de kelas kat skincan, selangor. tp ape yang sedihnya hanya 6 orang jer yang datang. sedih betul. tp walaupun 6 orang, kelas tu tetap berjalan seperti biasa. start dari pukul 9.30 dan abis pukul 10.30 mlm. satu jam jer. malas la nak lama2 wat kelas, 6 orang jer. x seronok plak nak citer panjang lebar.


lepas jer abis kelas tu, kami semua pergi la minum di satu kedai tu. yang "panas"nye, aku order lain, lain plak yang sampai. perghh1!! memang menyirap. nasib aku masih ingat lagi pelajaran tekink bernafas tu. bila buat jer... lege dah hati ni. sambil2 minum tu sembang2 la pasal produk2 syarikat... lepas tu citer pasal marketing plan plak. sembang punye sembang, tahu2 jer dah pukul 12. punye la syok kiteorang sembang. maklum la, syarikat aku ni produk dia memang tuk kesihatan, so... sambil2 citer pasal produk, citer jugak pasal kesihatan ni. semua orang mahu sihat, betul x?? sapa yang kat dunia ni nak sakit jer. aku rasa, seorang pun x de.


yang bestnye malam tadi, lepas jer kiteorang abis minum kat kedai tu tadi, aku sempat juga la mintak rx-water kat salah seorang upline aku. dalam WWN, "killer product"nye rx-water system. tp, aku x mampu nak beli, so... beli airnye pun jadi la.. wat minum2 satu family. airnya bagus, dah byk testimoni yang berkesan setelah mencuba rx-water ni. yang kencing manis, kanser, macam2 la. alhamdulillah. dah ramai yang mula nampak perubahan.
"Remember before drinking Rx-Water ™, ask in the name of God, the Almighty, what benefits you want for yourbody and blow that "wish" or message into the Rx-Water ™. Different conditions may require certain modifications of the regime."

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie