Rabu, Julai 11

huh!! betul ke "rumah" aku ni??


hari ni aku rasa cam pelik jer dengan "rumah" baru aku ni... betul ke ni "rumah" aku?? cam x percaya jer. bila aku taip urlnye... betul la. tp asal dah lain?? sememangnya mengejutkan aku. cam x percaya... begini la hasilnya. lawa jugak yerk?? kekeke...

sebenarnya aku semalam telah bercadang tuk ubah skit versi blog aku ni. ye la.. dah lama sgt dah aku guna template mickey mouse tu. rasanya mungkin aku perlu berbuat sesuatu untuk blog aku ni. walaupun agak keliru jugak la aku dibuatnya... tapi alhamdulillah... dengan bantuan seseorang, dapat juga aku mempelajari sedikit demi sedikit. aku ni kalau blaja sekali banyak, nanti blur kepala otak aku ni. maklum la.. kepala aku ni ada had limit untuk sehari. kalau lebih jer... abis... blur dah kepala aku.


"owh... gitu"... itu jer ayat yang semalam aku guna masa seorang insan hamba allah ni mengajar aku wat sume ni. dia cakap, aku buat. nak tau x, sebenarnya mase aku buat ni, aku dalam keadaan kelam kabut tau. maklum la... mase tu aku baru jer ambik adik aku sekolah pda pukul 1 lebih. dengan keadaan tergesa2nya... aku terus pecut naik moto pergi ke CC. fuh!! punye la penat. tp, alhamdulillah... dapat juga aku siapkan bersama hamba allah ni tadi. kekeke... tima kasih daun keladi aku ucapkan padanya kerana sudi ajar aku tentang sume ni. kalau x aku pun x tau... maklum la. aku ni baru pra-amatur.. so, byk lagi yang perlu aku belajar. walaupun aku ni byk songeh, dia sabar jer ajar aku. mekasih yerk. yang aku ubah, cikit jer... yang lain... sume dia buat. tima kasih la. kekeke...

5 ulasan:

iEn on 5:22 PTG berkata...

owwwh gituuuu (tiru ayat topek wekekekek!)

matju on 7:11 PTG berkata...

apapon nie baru nampak template budak umoq pra-18 tahun. yang template sebelum nie sesuai tuk budak pra-sekolah(tadika). jangan marah pek. kui3x.

topek berkata...

owh matju... ko kutuk aku yerk. huhuhu.. x pe... hehe... betul tu. aku pun rase cam tu gak... dulunye template cam budak2 kecik2 jer. yg ni baru la nmpak cam dah matang skit. kekeke...

iEn on 9:47 PTG berkata...

awat tak kutuk dr dulu lagii.. aku pon xterpikir wakakakaak :))

topek berkata...

owh... ien pun bersetongkol dgn matju yerkk??? majuk la cam ni... uwargh!! :((

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie