Khamis, Julai 5

gila2 remaja soundtrack.


Ku jejak jalan yang berliku
Membara jiwaku memburu impian

Ku renang lautan gelora
Biarpun tersadai di hujung dunia

Akan ku rempuhi segala rintangan
Biarpun rebah ku bangun sendiri

Akan ku genggam biarpun hitam
Menjadi milikku

Ku mula dengan langkah ini
Menuju sinaran yang abadi

___________________________________________________________________

sbenarnya, walaupun aku ni baru 18 tahun, tapi aku ada 1 misi yang aku pun x tau bila penghujungnya. mencari erti hidup, memang sukar untuk mencari jawapannya. lagi pula dengan dugaan dan cabaran yang di lalui sepanjang perjalan hidup ini, aku merasakan seperti ada 1 persamaan dalam lirik lagu ni dengan jiwa aku.

walaupun ianya sekadar lagu, tetapi bagi "jiwa seni" mcam aku ni, aku begitu suka bila dengar lagu ni. lantak orang la nak kata aku ni ape... feeling lebih ke, aku x kisah. tapi bagi aku, lagu ni ada maksud yang tersirat di dalamnya yang mungkin dapat aku terjemahkan atau tidak.

2 ulasan:

pauhputik on 5:53 PG berkata...

sama la pek ko ngan aku. tapi anak seni ke kita nie???????

Tanpa Nama berkata...

hehe... x semestinya anak kelahiran seni jer berjiwa seni. ape?? ingat anak kelahiran sawah x de kelahiran seni ke?? ish3...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie