Khamis, Julai 12

feeling



sejak kebelakang ni aku asyik gundah gulana jer.. mengingatkan kisah2 lama semasa sesi persekolahan yang lepas. kenangan manis, pahit, masin, masam... macam2 la.. entah la. aku pun x tau... sejak aku layan lagu ni la. tapi memang kena dengan kisah2 aku dulu... aku pun x nak citer byk la. nti korang tnye aku yang bukan2 plak. maklum la... zaman cinte monyet aku dulu ni... saja aku abadikan dalam lagu yang begitu lama x kedengaran lagi di radio2. namanya di rahsiakan.

Kris

Tiara

Tiara... menggamit kenangan zaman persekolahan
Tiara... ku mimpi kita bersanding atas kayangan
Seakan bisa kusentuh peristiwa semalam
Di malam pesta engkau bisikkan
Kata azimat di telinga

Kita... terpaksa berpisah untuk mencari arah
Kita... dipukul ombak hidup alam yang nyata
Engkau jauh meniti puncak menara gading
Yang menjanjikan hidup sempurna
Tapi aku hanya tunduk ke bumi
Hidup tertekan

1
Jika kau bertemu aku begini
Berlumpur tubuh dan keringat membasah bumi
Di penjara terkurung terhukum
Hanya bertemankan sepi

Bisakah kau menghargai
Cintaku yang suci ini...
Oh! Tiara... pedihnya
Dapatkah kau merasakan...

( ulang 1 )

Bisakah, masih bisakah
Engkau hargai cintaku lagi
Oh! Tiara pedihnya dapatkah kau merasakan
Oh! Tiara pedihnya dapatkah kau merasakannya...
TIARA... Oh.!

4 ulasan:

matju on 9:55 PTG berkata...

pek, ko ni jiwang gak kekadang ek. best la ko ada aweks. ahaks.... aku plak solo jerk smpai skunk. :p

iEn on 12:30 PG berkata...

awek die mesti cun mcm topek kekekeke

topek berkata...

haha... ko ni ade2 jer matju. tu dulu la... tp apakan daya... terpaksa berpisah kerana mencari hala tuju masing2. ala... nti ko leh jumpe lebih ramai lagi kat UNISEL tu matju... jgn risau la.

topek berkata...

boleh la tahan ien... tp dia pun dah de yang lain dah... x pe la... asalkan dia bahagia sudah. tu lebih baik. tul x??

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie