Ahad, Julai 22

citcat - web penterjemah bahasa online FREE!! :D


sebenarnya dah lama aku guna "kamus" online ni. ye la... bab2 BI ni mane la aku faham 100 percent, so klu yang pening2 tu aku guna "kamus" ni tuk baca apa2 yang di tulis dalam bahasa BI. mudah dan senang. keke... bagi yang mana2 malas nak baca BI. korang leh guna "kamus" CitCat ni tuk terjemah hampir kesemua web yang korang nak baca. aku x kata 100 peratus dia akan baca. mybe menu2 tu x dapat la kot.


kalau x silap aku la... web ni telah dibina oleh orang malaysia tau. dan mudah tuk di fahami jika hendak menggunakannya... ianya terdapat dwi-bahasa, sama ada nak guna BM or BI, tu sumer terpulang la pada korang sumer. macam aku, BM jer... maklum la... "bahasa menunjukkan Bangsa" tul x?? lagi satu "Bahasa Jiwa Bangsa."keke... leh jadi cam A Samad Said ni. :))


ok la... aku pun malas la nak celoteh banyak kat sini. aku syorkan kat korang jer... kite kongsi sama2 apa2 yang baru. tul x??


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus gark niee.. aku pon kureng BI waakakakaa.. thanks for sharing..

bila nak wat review nieh? :p

Tanpa Nama berkata...

nti la... topek akan wat... kekeke...

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie