Isnin, Julai 23

sedkit komen dari puan nye virus da!!

sejenap dari blog iEn.


ni la komen yang aku dapat dari puan/cik punya virus (ien). kekeke...



1) Topek

Topek ni orang yg terpantas menjawab Virus aku pade mulenye, maybe die kene rush kot sebab maklum lah setahu aku die online dari CC. Dan aku paham kadang2 kite takde mase nak wat satu task. Tapi aku respek tol budak ni sebab die dia buat masa tu gark selepas aku kasik virus kat die. Mekasih aku ucapkan.

Komen: Sebelum ini template yg dia gunakan adalah mickey mouse, dan ia sesuai dengan tuannye sendiri nampak comel dan cute wekekeke! Tapi umur kita makin bertambah dik, perlu ada perubahan supaya dari blog itu dah nampak kematangan kita mcm mana untuk mengolah ayat2 sama ada diari ataupun info2 yg boleh kitorang buat terpukau. Tapi bagi aku sepanjang aku menjelajah blog Topek ni aku rasakan yg membuat aku terpaut adalah lirik2 lagunye di sane, sebab ada beberapa lirik lagu yg membawak kenangan pada aku acewah.hehe. Dan selepas itu beliau meminta aku mengubah template serta design kepada Blogspot yg upgrade skit, So aku ubahkan di mana yg patut serta meletakkan balik menu2 di sidebar sehingga ternampak dan terbaca ayat2 hadith yg diberikan membuatkan aku terpikir dan terdiam seketika. Sapa yg tak tenang kan bile terbaca ayat2 mutiara kata/mukadimah tersebut? Dan selepas merenovate, ternyata ramai yg memberi komen yg membina dengan kejutan elektrik. Dan untuk topek, teruskan dengan karya seni seperti lirik lagu yg sepadan dengan perjalanan hidup Topek. All The Best!

Jumlah peratus yang diberikan: 70%


komen dari topek plak :

oleh kerana topek sendiri online kat CC, mungkin itu adalah antara sebab topek adalah orang pertama yang menjawab virus tu. selalunya topek online kat CC ni x la lama sangat, 1 jam hingga 1 setengah jam jer, jadi... topek kesuntukan masa. kadang2 topek online semata2 hanya tuk menulis entry baru dan membuat sedikit olahan pada blog ni. (mungkin x nampak sangat kot.) hum... kat sini topek nak ucapkan terima kasih banyak pada Ien. dahulunya blog topek ni templatenya adalah mickey mouse. masa mula2 gunakannya tu rasa macam cute plak blog topek ni. kekeke :)) sebab dulu masa topek masa kecik2 dulu memang suka tengok cerita kartun mickey mouse. tapi, oleh kerana umur kita makin meningkat, topek mula rasakan yang dah x seharusnya topek menggunakan lagi template mickey tu. rasa macam kebudak2kan pula. dan topek telah meminta tolong kepada ien tuk ajar topek bagaimana tuk upgrade blog topek ni. sedikit demi sedikit yang di ajarnya dapat juga topek faham. paling banyak yang mengubah blog ini, ien la punya kerja... kekeke... terima kasih ien. tengok2 jer dah laen dah blog topek ni.

sebenarnya topek ni baru jer bergiat dalam blogging ni. so, banyak yang topek x mengerti dan perlu untuk topek mempelajarinya. pada mulanya topek berblogging ni bertujuan hanya untuk suka2 jer. nak ringankan tangan ni dan juga ingin mencari kenalan yang berada jauh di mata. pernah dulu topek rasa, cam dah x nak bergiat lagi dalam blogging ni sebab x de sambutan pun, tp mujur la dengan adanya msjbox yang "direka" oleh abg jun.... maka ada juga la kenalan2 dari group msjbox yang datang ke blog topek ni. mereka jadi pendorong buat topek untuk terus bergiat aktif dalam blogging ni. tima kasih geng msjbox!!

topek rasa yang menjadi kekuatan dalam blog topek ni adalah kerana template yang topek gunakan dulu... iaitu mickey mouse. mickey kan comei, dan topek pasti semua meminati mickey... tul x?? lain2 kekuatan tu topek rasa x de la kot sebab banyak entry2 topek ni mengarut2 belaka. dengan masa yang singkat, apa yang terlintas di fikiran topek, tu la yang topek tulis... tu kalau sesiapa yang selalu masuk ke blog topek, cuba lihat... topek banyak letakkan lirik lagu dari cerita2. topek akuinya. dengan berbekalkan masa hanya 1 jam, x sempat untuk topek menulis cerita yang mungkin mengambil masa kira2 45 minit bagi topek. x apa la... topek akan memperbaikinya sedikit demi sedikit dengan cerita yang menarik. di samping itu juga, mungkin apabila genap saja birthday topek... 1 revolusi baru akan muncul di blog topek. Insya-Allah...

walaubagaimanapun topek ingin ucapkan terima kasih banyak2 pada kakak ien kerana telah membantu topek dalam menjayakan blog baru topek ni... tima kasih ien. :D

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mekasih atas review.. kire bertuah ah dpt tahu mengenai Blog.. berbanding ngan ien pada umur 17/18/29/20 tahun lalu, langsung tak kenal blog.. kekeekee.. Tp xpe, disebabkan perubahan/revolusi terkini kite kene peka kan?? wkikikik :D

Topek on 3:45 PTG berkata...

sama2... owh... ye ke?? topek kire beruntung jugak la yerk umur 16 tahun dah kenal blog ni.. tu pun bermula dari blogdrive la... tp maklum la... ilmu bab komputer ni mane la topek tau sgt... so, topek mintak la ien bantu topek sikit2... boleh kan??

Tanpa Nama berkata...

tiada masalah selagi termampu dan xlumpuh lagik ahakz

Topek on 4:50 PTG berkata...

thanx ien.

iEn on 4:52 PTG berkata...

same2 :)

Tanpa Nama berkata...

uit... x balik lagi?? online sampai kul bape??

iEn on 8:21 PTG berkata...

dah balek dah pong.. watkan aku air milo oik kohkhohk

Tanpa Nama berkata...

milo?? cam budak2 jer minum milo. kekeke... boleh jer... untuk ien, topek wat special punye.... kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie