Sabtu, Julai 7

bosan (2)


hari ni aku nak layan lagu kenny remy and martin. best jugak klu feeling2 lagu2 jiwang ni. keke... layan!!


Suratan Atau Kebetulan Lyrics
Artist: Kenny Remy Martin

Sesuatu yang tak disangka
Seringkali mendatangi kita
Itukah suratan dalam kehidupan
Atau hanya satu kebetulan

Kita asyik membicarakan
Persoalan hidup dan pilihan
Sedang kejujuran semakin berkurang
Masih tiada bertemu jawapan

( korus 1)
Walau kita dihadapkan
Dengan berbagai pilihan
Mengapa sering terjadi
Pilihan tak menepati

( korus 2 )
Hingga amat menakutkan
Menghadapi masa depan
Seolah telah terhapus
Sebuah kehidupan yang kudus

Pertemuan sekali ini
Bagi diriku amat bererti
Tetapi ku bimbang untuk menyatakan
Bimbangkan berulang kesilapan

( ulang dari korus 1)

Ringtones of Kenny Remy Martin

11 ulasan:

uMIe MieSYa on 2:41 PG berkata...

Aip!!! aip!!! ada pepe ke feeling2 ngan lagu ni neh??!...

Meh ceta kat akak meh.. :p

Tanpa Nama berkata...

hehe... saje2 jer layan lagu jiwang2 ni. ala kak mie ni... teringat zaman cintan mase muda2 dulu... kekeke..

Tanpa Nama berkata...

awat larr aku rasa sedihsgt bile karoke lagu inii..

Tanpa Nama berkata...

huhu... sedih kan?? cam ada makna tersirat kat dalam lagu ni.. topek pun sebak tau bile feeling lagu ni. huhu...

Tanpa Nama berkata...

besaunyaaa banner diaaaaa.. kekeekek.. nanti adjuet kat bahagian header.. ada size width ngan heightnya sekali

Tanpa Nama berkata...

kekeke... semalam topek terlebih bajet la... x perasan sampai besar cam tu... kekeke...

Doyok on 11:33 PG berkata...

mana msjbox? hehehehe

Tanpa Nama berkata...

td aku try upgrade blog aku da... tu yg hilang tu...

Tanpa Nama berkata...

tukar beta balek.. nanti ien adjust..

Doyok on 1:58 PTG berkata...

dah lawa dah tu. masukkan msjbox balik :))

Tanpa Nama berkata...

dah siap dah blog baru aku... keke... tima ksh ku pada orang itu (sape la tu yer??)kekeke

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie