Selasa, Ogos 12

Kene Tag

Dalam tahun 2008 ni, ni la baru kali pertama topek kena tag, x macam tahun 2007 yang lepas. ramai juga la yang tag topek. apapun terima kasih la pada kak shayz... jadi orang pertama yang tag topek dalam tahun 2008 ni. :D


1st time naik kapal terbang??
err... bila yerk?? x ingat la... owh!! dalam mimpi pernah ler... kekeke :p

1st time beranak??
lorr?? topek lelaki la.. mana boleh beranak?? -out of service- kekeke

1st time gi overseas??

x pernah pun dalam hidup topek. huhu...

1st time duduk jauh dari family??
x pernah lagi la.. dapat poli pun dekat jer... kat sabak bernam.

1st time kerja??

tahun 2006, mase tu lepas SPM. keje kat kedai makan :D

1st time rasa diri gemuk??
masa kerja la... maklum lerr... melantak time tengah malam. hehehe.. :p

1st time bercinta??
sekolah rendah masa darjah 4. keke...

1st time rasa diri cantik??

topek dari dulu memang "cantik"... hehehe siapa nak puji selain dari diri sendiri. betul x??

1st time masuk cinema??
masa topek tingkatan 2, tahun 2003 kalau x silap. pergi dengan kawan topek tengok cerita "Hulk"

1st time admitted in hospital??
entah lerr... topek pun x ingat la... huhu...

sekian jer dari topek... -TQ-

update!!

topek baru jer dapat award ni daripada kak e. huhu... terharu rasanya dapat award ni sebab sebelum ni x de 1 pun award yang topek pernah dapat. Jutaan Terima kasih topek ucapkan pada kak e kerana sudi menganugerahkan award ni pada topek.

ni la awardnye :



terima kasih sekali lagi topek ucapkan.

13 Ogos :

topek dapat award yang sama daripada Ien plak... thanx ien. :D

4 ulasan:

umi_e on 8:58 PG berkata...

cayalah.... baru darjah 4 dah bercintan :p

topek on 12:21 PTG berkata...

mase tu dah terjumpe "idaman hati", nak wat cam ne?? cewah!! segan plak topek :)

Tirai Hidup on 7:57 PTG berkata...

Jom nyanyi...

Itukah dia kekasih yang berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Dia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
kekasihmu ini ingin kembali

Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
walau beribu bisik janji ia merayu
kekasihmu ini terlalu ingin kembali
semenjak ia mengetahui kekasihmu itu membuat kau bersedih
Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama lamanya
Hanya untuk menyayangimu hanya untuk bercinta lagi

Andai engkau berduka
aku yang pertama disisi
andai engkau bahagia
aku kan terus berdoa semoga suatu masa
pintu hatimu akan terbuka
dan kita akan kembali bercinta lagi

aku akan kembali walau jalan berliku
kernaku kekasihmu hingga ke akhir hayat..

topek on 6:15 PTG berkata...

huhu... lagu Axl's... jom nyanyi.. :D

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie