Khamis, Ogos 21

Keychain

Alhamdulillah, akhirnye sampai juga keychain ni ke tangan aku. nasib baik pakai pos Express, gerenti punye sampai ke tangan. kalau pakai pos biasa, entah sampai ke tidak, tak tau la.

Sebenarnya hari isnin yang lepas, topek "order" keychain Msjbox dgn abg fysal, dan abg fysal pun dah bagi no. akaunnya pada topek untuk membuat pindahan wang. segalanya berjalan dengan lancar.

Pada hari yang berikutnye (rabu), seorang Posman datang kat rumah topek dan bertanyakan sesuatu "ni rumah mohd taufik ke?? ada surat ni.." tanpa topek membuang masa, topek terus menjawab "Ya!!, sebentar ye.." lalu aku pun menghulurkan tangan mengambil surat berkenaan daripada posmen tu.




pada mulanya topek ingatkan siapa la yang anta surat ni, bila tengok nama di belakang, dari abg fysal. bukak - bukak jer surat tu ada keychain.



Alhamdulillah, sampai juga ke tangan topek. semuanya ada 5 (seperti yang topek order)





Tgk la, x menang Jari topek nak pegang sumernye.. hehe.. apapun, terima kasih buat abg fysal. "thanx abg fysal".

7 ulasan:

DicKiE aDaMs on 1:47 PTG berkata...

keychain ape ni? byk gile beli..huhu
slm perkenalan dr dickie

topek on 3:38 PTG berkata...

keychain Msjbox... nak tahu lebih lanjut, sila ke msjbox.com :D

Kawanku on 4:10 PTG berkata...

wau..bnyknyer keychain msjbox...x nak pos kat aku stu ker???huk2...

topek on 4:26 PTG berkata...

beli ar sendiri... baru rm3.5... murah jer... :p

hans on 5:55 PTG berkata...

oit,ko suka kumpul key-chain ke topek?
sama la aku pun...
send satu weih..
hehe3

topek berkata...

beli ar sendiri :p

yuva on 1:35 PG berkata...

your site is interesting to visit!!!!!
Have a look on my two sites too.......
first
and
second

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie