Ahad, September 28

Cerita Puasa

Puasa tahun ni sungguh banyak cerita yang x dapat nak dilupakan. semua tu berlaku di dalam poli semasa semesta dua ni. ada beberapa cerita yang ingin topek kongsikan pada anda semua sebelum dan semasa ramadhan topek kali ini.

1. Program menyambut kemerdekaan peringkat politeknik

sebelum ni topek sambut merdeka di dataran "taman Astaka" Tg. Karang dan pasti ada pertunjukan bunga api pada akhir acara. tapi, kali ni topek sambut merdeka dalam poli dengan member2 satu course dengan topek.



2. Program Kacau Dodol

Ni adalah julung pertama kalinya poli topek mengadakan program seumpama ini. sebelum - sebelum ni x pernah pun buat macam ni (seperti yang di beritahu la). antara yang memeriahkan program tu adalah para pelajar, warden, dan beberapa orang kampung (jemputan)



3. Majlis Fastbreak SIT 2A (kelas topek)

majlis ni sebenarnya x pernah pun terfikir nak buat, dah saat2 terakhir (sebelum cuti) baru teringat nak buat. so, x de perancangan awal la. majlis tu telah dikendalikan oleh beberapa orang kawan topek termasuk topek sendiri. pada mulanya ada beberapa orang classmate topek yang x nak pergi sebab xde xxxx, yang betul2 confirm cume beberapa orang jer... rasa x seronok plak klu sikit2 ni. pelbagai usaha yang kiteorang usahakan utk mencari sponsor bagi majlis tu, dan akhirnya usaha tu berjaya. ("ayie" salah seorang classmate topek). walaupun sumbangan yang diberikan tidak seberapa, tp ianya cukup bermakna utk kiteorang melaksanakan program ini dengan jayanya. bila semua sudah setuju, rasa macam ada kekurangan pada majlis ni.., sebab x jemput lecturer. tanpa melengahkan masa, "SMS" jemputan telahpun topek anta kepada beberapa orang lecturer "kami" untuk memeriahkan majlis tu. tp, dukacita, kerana lecturer yang topek jemput masing2 ada hal mereka sendiri. hm... x pe la kalau begitu.

0 ulasan:

 

Mengenai Saya

Foto saya
taufik a.k.a topek
19 tahun
Seorang Pelajar IT

ape yang menarik tentang aku??

Pengikut

Topek Copyright © 2009 Community is Designed by Bie